Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prøv min Google Analytics visualiserings applikation

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Så er første version af min Google Analytics visualiserings applikation kommet online.

Målet er, at give et hurtigt overblik over store data mængder Google Analytics data.
Indtil videre indeholder applikationen to rapporter (søgeord og landing pages).

Jeg vil egentlig ikke skrive en længere beretning om det, men hellere lade den tale for sig selv :)

Prøv den her (tager ca. 20 sekunder at logge på, ingen bruger oprettelse). Men du skal have en Analytics konto.
http://www.livingspy.com

Al feedback er meget velkommen :)

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads 

Hvem er du - jeg vil da gerne vide hvem der skal have adgang til mine data?

/Søren

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok få godkendt dit site hos google, jeg er bestemt ikke tryg ved denne meddelse:

Advarsel! Dette websted er ikke registreret hos Google til etablering af en sikker forbindelse til anmodninger om godkendelse. Vi anbefaler, at du kun fortsætter processen, hvis du har tillid til følgende destination:

     http://www.livingspy.com/
Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres kommentarer. Sjovt som så logiske ting bliver overset, når jeg lever i min egen udviklingsverden :)

Kaffe & Co:

Hej Mads 

Hvem er du - jeg vil da gerne vide hvem der skal have adgang til mine data?

/Søren

God pointe. Der bliver lavet en 'about' side hurtigst muligt, og en side der beskriver hvordan data'et benyttes.

Daniel Prip Pedersen:
Du skal nok få godkendt dit site hos google, jeg er bestemt ikke tryg ved denne meddelse

Det tager et par dage, men det kommer. Siden har kun været online en times tid indtil videre :)

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:
Tak for jeres kommentarer. Sjovt som så logiske ting bliver overset, når jeg lever i min egen udviklingsverden :)

Ja, det jo derfor vi sidder klar til at hakke løs ;) Pjat – men man ved jo aldrig om der er fejl som kan skade ens analytics konto ect. og med 20+ sites på min analytics konto tager jeg ingen chancer :)

Du kunne evt. poste et par screen-shots af systemet i aktion så man kunne se lidt om det...

men det lyder helt sikker spændende...

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt forståeligt :) Applikationen er dog 'read-only', så den kan ikke ødelægge noget. Den trækker kun data ud (direkte til din browser).

Men nu er der kommet en ordenlig forside med et enkelt screenshot. Og applikationen er registreret hos Google, så den farlige gule boks er væk :) Jeg fandt dog også ud af, at grundet det sprog jeg har brugt (javascript) kan jeg ikke få boksen helt væk. Så jeg må igang med at kode logind funktionaliteten om - lidt hygge programmering til en sen sommeraften :)

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Nu har jeg lige prøvet det hurtigt, og synes det meget spændende at "zappe" rundt mellem de forskellige keywords og se hvor mange mærkelige ting folk søger efter og finder en :)...

Tænker du på at bygge videre på det?

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det gør jeg helt sikkert.

Den næste store feature jeg skal have lavet er, at man selv kan bestemme hvilket data den skal bruge (så det ikke kun er keywords og landingpages den kan bruge, men 'alt'). Man vil så kunne ændre både data typen og hvilke dimensioner der skal bruges til hhv. x og y koordinaterne. Det er stort set færdigt, mangler bare at lave et ordenligt interface til det.

Udover det skal der også brugerbetaling og flere forskellige typer visualiseringer på. Men det ligger lidt længere ud i fremtiden (satser på en måned eller to).

Men det er rart endeligt at få lagt det op, det hjælper på motivationen at andre rent faktisk kan bruge det :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)