Kunne jeg få dig til at tage en rundtur på http://www.loneginnerup.dk/ Jeg har arbejdet så meget med siden at jeg trænger til at få set siden med friske øjne, så jeg håber på dit feedback. M.v.h. Lone |
Hej Lone,
Det første der springer mig i øjnene er, at "Det er måden...." teksten er sat ind som en billedfil. Det gør teksten lidt hård at se på.
Umiddelbart er det ikke en skrifttype der ikke kan bruges som almindelig tekst. Hvis jeg var jer, ville jeg derfor skære teksten væk fra topbilledet og lade den grønne cirkel være for sig og skrive teksten normalt.
Du kan sagtens styre højden på feltet med cirkelbilledet, eller du kan lave en "div id" og give den de propertioner du ønsker at bruge.
Taleboblen med SMS teksten er også lidt hård at se på synes jeg. Prøv eventuelt at lave den igen og vær sikker på at du ikke ændrer på størrelsen i koden. Gif'er ændres ikke pænt på den måde, men det ser nu heller ikke ud til at du har tvunget den ud i en anden størrelse ved hjælp af HTMLen.
Jeg ville få taget nogle nye billeder af jer. Vælg en neutral baggrund eller sørg i hvert fald for at have samme baggrund på jeres billeder, så slipper I for at fritlægge. Når I nu slår på at være hjemlig og afslappet, synes jeg ikke at det gør noget hvis I er på samme billede.
Nu har jeg kun set siden i IE 8, så jeg ved ikke om det er et problem i andre. Men under siden om jer, der mangler der noget af historien om Lise. Teksten slutter ved "...og vores"
Det var sådan lige hvad jeg stødte på. Håber du kan bruge det!
Med venlig hilsen
Tommy