Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgeskema: Behov for Network Magasin i Danmark

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 10:44
Hej Lasse

Jeg synes faktisk at det kunne være en rigtig god ide med et brancheblad... Det har stort set alle brancher jo også. Det var da helt sikkert en ide som burde forelægges brancheforeningen for direkte salg...
Selv om de fleste i MLM, NM, TM sikkert står 100% inde for deres egen forretning, så er det altid interessant at læse hvad der rør sig i omverden.
Faktisk, kunne det være, at man i sådan et blad kunne få nogle mere konkrete facts om de øvrige firmaer, end blot: "jamen vores firma er det bedste for det synes vi selv" - get my point?

Forever Prentow

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:52
Hej Prentow,

Uden helt at løfte sløret for hvilke planer jeg går med i blad-sammenhæng, så kan jeg oplyse at jeg kommet en del længere i planerne - og bladet bliver ikke som noget magasin man har set før. Der bliver primært fokus på branchen - og synergien mellem de mange selskaber - men samtidig skal magasinet være en ambassadør for "Network Marketing muligheden" - og mit klare mål er at læseren gør sig tanker når han/hun læser bladet, ligeså vel som når de ligger det fra sig, skal de have lært noget, blevet meget klogere.

Mere info følger ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)