Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjææælp. Vi har mange besøgende, men ikke så meget salg..

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er tre, som sidste år startede en virksomhed op med salg af LED - belysning. www.light4u.dk

Vi startede ud med at henvende os til erhverv direkte, og havde rigelig travt med det. Men en hjemmeside skal vi jo have, og vi fik da også lavet en af slagsen. Men det er først nu vi for alvor er begyndt at gøre noget ved den. Vi har lige lavet en aftale med nogle, som hedder I-Marketing og de har sørget for vi får en masse hits. Allerede inden for 3 dage har vi haft flere hits end vi har haft det sidste halve år !!! Men det har ikke givet noget salg endnu, så derfor ønsker jeg nu lidt hjælpe til hvad der afskrækker folk. Vi VED vi har gode priser på vores varer, så jeg tror ikke det er prisen, som afgør det.

SU mange tak.

Mvh

Light4U

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Light4U

Jeg syntes jeres shop er for rød det hele er rødt syntes jeg, der mangler farve skifte for action.

Så over ordnet ville jeg forsøge med et redesign hvor i lægger vægt op optimering af knapper (call to action) kurv osv ..

Du skriver i ved i har gode priser, jeg ser ingen priser på forsiden? det vil sige jeg ikke er overbevist om det er det billigste sted at handle.

Håber du kan bruge input til noget.

/allan

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:44

Light4u:

Hej,

Vi er tre, som sidste år startede en virksomhed op med salg af LED - belysning. www.light4u.dk

Vi startede ud med at henvende os til erhverv direkte, og havde rigelig travt med det. Men en hjemmeside skal vi jo have, og vi fik da også lavet en af slagsen. Men det er først nu vi for alvor er begyndt at gøre noget ved den. Vi har lige lavet en aftale med nogle, som hedder I-Marketing og de har sørget for vi får en masse hits. Allerede inden for 3 dage har vi haft flere hits end vi har haft det sidste halve år !!! Men det har ikke givet noget salg endnu, så derfor ønsker jeg nu lidt hjælpe til hvad der afskrækker folk. Vi VED vi har gode priser på vores varer, så jeg tror ikke det er prisen, som afgør det.

SU mange tak.

Mvh

Light4U

Hvilket noget trafik har I købt? Jeg kan sagtens købe 1 mill hits for 500$ men jeg ved også at det kommer der intet salg ud af.

Hellere få 10 besøgende der er interesseret i produktet, end 1 mill som har fået åbnet siden som pop-under og som bare lukker den ned igen øjeblikkeligt.

Hvis det er lortetrafik I køber vil brugerne jo lukke siden ned hurtigt eller trykke tilbage, hvorfor "time on page" og "bounce rate" bliver rigtigt dårlige. Disse parametrer er nogle Google er begyndt at bruge flere steder i verden og noget som de bruger mere og mere. Derfor er det altså meget vigtigt at vide PRÆCIS hvilket trafik man køber og ikke blot "hits".

P.s. Jeg har ikke været inde på hjemmesiden, ovenstående er en generel betragtning omkring typen af besøgende.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 09:47

Hej Light4U.

1) Min første tanke er også "hvor søren er priserne?".

Forsider med produkter, men uden priser, giver mig associationer til "affiliate" sider og det er ikke det bedste udgangspunkt for at få mig til at blive på siden, så frem med priserne, især hvis de er lave.

2) Derudover er sort skrift på rød baggrund ikke særligt behageligt for øjnene.

3) Hvad koster fragten? - Jeg har ledt forgæves efter den i 10 sekunder og det er omtrent hvad I kan forvente jeres kunder bruger, før de hopper videre til en anden netbutik i stedet.

4) I bør også forholde jer til, hvilke søgeord, der udløser jeres "hits".

I øjeblikket så vises jeres annoncer blandt de 3 øverste annoncer, når jeg søger efter "LED TV". Det er ikke voldsomt smart. Brug negative søgeord eller en anden søgeordstype.

5) I har en side omkring beregning af besparelser, hvor der står "Beregn din besparelse her...(Linket er på vej)". Det er ikke super tillidsvækkende.

Mvh Troels.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 10:28

Det er vist primært købt trafik i får ind er det ikke? AdWords? - Det må koste jer en bondegård.. For det kan ikke være meget organisk (gratis) trafik der kommer..

Rent søgemaskineoptimeringsmæssigt har i seriøse udfordringer - bla svarer siden både med og uden www.

I har forsøgt at optimere jeres forside til LED lys/light, LEDspots, LEDE14/27 LEDIndustribelysning,LEDbordlamper, LEDstrips, LEDlysrør, stofledning,LED paneler, LEDskinner meeen . det er sekundærer søgeord i googles øjne - for primært søgeord for forsiden er "forside" - og det magtede jeg simpelthen ikke at tjekke hvor i lå på den "frase" - for der er desværre alt for mange der stadig begår den fejl..;-)

Prøver jeg at tjekke på "Led lys" i stedet - så finder jeg jer ikke på de første 14-15 sider i google  (måske tager jeg fejl for jeg er lidt træt i dag, men jeg er ret sikker på jeg har ret)

Hvis jeg var jer - ville jeg stoppe al markedsføring indtil jeg havde fået styr på den rent tekniske del af sitet - og i begynder at få noget relevant organisk trafik ind på sitet..

Jeg ser heller ikke i har analytics installeret - så hvad ved i rent faktisk om jeres reelle besøgstal? "De fleste "backend" tællere producerer ikke 100% valide data og giver sjældent mulighed for at frastortere egen trafik, så reelt tror jeg i markedsfører jer lidt i blinde, og uden vide ret meget om jeres kunder og deres færden.

Overordnet kan jeg godt lide jeres design - men vil give Allan MEGET ret - det er MEGET rødt.. og rent psykologisk er rød et faresignal - og en farve jeg vil passe meget på at bruge alt for meget på en hjemmeside.. Og så mangler i tekst - tekst for søren - masser af tekst - og så de andre har påpeget - priser!!!

Håber i kan bruge det... Men få styr på jere site inden i markedsfører det yderligere - i smide gode penge efter dårlige lige nu...:)

vh/ Ulrik 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:15

første hvor mange besøgene her i 100 eller 1000 daglige besøgene har i ? nogle synes 20 besøgene om dagen er mange og når oveni de 19 om dagen er ikke relevante besøgene og den sidste kunne ikke læse siden , er der noget at arbejde med efter min mening

hvor kommer de fra , fra portaler der ikke er relevante , for kan ikke finde jer i søgemaskinerne nærmeste vis fra google er det fra adwords

hvad siger jeres google analycis hvor kommer jeres besøgene fra , det har i vel på jeres hjemmeside ., ellers ville jeg få det på med det samme .

Produkt beskrivelser nærmeste ulæselige bliver skrevet totalt tætskrevet plus 30 linjer nogle af dem og for at gøre det helt ulæseligt er det ikke den største skrifttype valgt

hvem gider køber et sted uden der er handelsbetingelser på siden , efter 10 minutter gennemgang siden fandt jeg det ikke.

Frem med det CVR nummer det skaber seriøsitet

vis vælger mørkere rød baggrund er det ikke smart med sort tekstfarve på det , der ville jeg vælge hvid tekstfarve , det gør teksten lettere at læse , vælge farver så lang væk fra hinanden altså lys baggrund vælges mørk tekstfarve

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Jun 11
Skrevet kl. 21:50

Hej Allan,

mange tak for input.

Ja, vi er meget grønne ud i hjemmesider, men ved alt om vores produkter. Men det er jo ikke helt nok :-)

Vi synes netop den røde farve var fed, men jeg kan godt se, at i alle nævner det, så måske vi har ramt lidt forbi her. Mht. priser, så vil vi omg. forsøge at få nogle priser ud, som du foreslår. For vi VED vores priser er gode - så ja vi må da hellere skilte mere med dem.

God dag.

Mvh

Light4U

Tilmeldt 26. Jun 11
Skrevet kl. 21:53

Hej Thomas,

Tak for input. Jeg aner faktisk ikke hvilken trafik vi har købt, men vi har til gengæld haft kunder, som har ringet os op, så helt galt har det ikke været. Men vi bliver da nødt til at undersøge hvad det er vi har købt. Det er jeg helt enig i.

Mhv

Light4u

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)