Hej, Vi er tre, som sidste år startede en virksomhed op med salg af LED - belysning. www.light4u.dk Vi startede ud med at henvende os til erhverv direkte, og havde rigelig travt med det. Men en hjemmeside skal vi jo have, og vi fik da også lavet en af slagsen. Men det er først nu vi for alvor er begyndt at gøre noget ved den. Vi har lige lavet en aftale med nogle, som hedder I-Marketing og de har sørget for vi får en masse hits. Allerede inden for 3 dage har vi haft flere hits end vi har haft det sidste halve år !!! Men det har ikke givet noget salg endnu, så derfor ønsker jeg nu lidt hjælpe til hvad der afskrækker folk. Vi VED vi har gode priser på vores varer, så jeg tror ikke det er prisen, som afgør det. SU mange tak. Mvh Light4U |
Hej Light4U
Jeg syntes jeres shop er for rød det hele er rødt syntes jeg, der mangler farve skifte for action.
Så over ordnet ville jeg forsøge med et redesign hvor i lægger vægt op optimering af knapper (call to action) kurv osv ..
Du skriver i ved i har gode priser, jeg ser ingen priser på forsiden? det vil sige jeg ikke er overbevist om det er det billigste sted at handle.
Håber du kan bruge input til noget.
/allan