Når nu der er så mange som er villige til at bytte likes, så må der også være nogle som vil støtte op om en god sag. Klik mod kræft. Kort fortalt er der en række virksomheder som giver 1 kr. pr. like på deres Facebook side til kræftbekæmpelse. Disse sider er samlet her.
Du kan altid slå beskederne fra, for en Facebook side:
Er det kun mig, der synes det virker forkert, at firmaer kun vil "støtte" hvis de får X Antal likes? For mig og se, er det ren forretning og ingenting med kræftensbekæmpelse at gøre..
"Ej vi fik kun 300 likes, så den plovmand får i ikke alligevel" .. Hmmm..
Det bare min mening.. Jeg håber i får samlet en masse gryn :O)
Som jeg forstår det, så har de allerede givet f.eks. 500,- og giver yderlig 500,- hvis de opnår f.eks. 500 likes.
Det har du nok ret i .. my bad .. :)
Men det betyder vel så stadig at hvis de ikke får de 500 likes, så får de ikke plovmanden .. Men så har det givet f.eks 300 likes.. Det er jo alligevel god forretning :)
Jeg synes selvfølgelig det er fedt at skaffe penge til gode formål, uden tvivl .. Og håber da de skaffer en masse ..
Er det kun mig, der synes det virker forkert, at firmaer kun vil "støtte" hvis de får X Antal likes? For mig og se, er det ren forretning og ingenting med kræftensbekæmpelse at gøre..
"Ej vi fik kun 300 likes, så den plovmand får i ikke alligevel" .. Hmmm..
Det bare min mening.. Jeg håber i får samlet en masse gryn :O)
Jeg håber da Kræftens Bekæmpelse ar glade for de 3.200 DKK jeg betaler...