Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sparringspartner til udarbejdelse af søgemaskine

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en sparringspartner, som kan hjælpe mig med at lave en kommende søgemaskine. (Her tænker jeg bl.a udarbejdelsen af den)

Jeg har grund ideen til hvordan den skal være, men sparring er altid godt. Den skal tilbydes sammen med et eksisterende produkt og er ikke en søgemaskine med milliarder af links. Der skal laves en crawler m.m.

Dette er MEGET kort det ved jeg godt, men kontakt mig i PM eller på vovol@ofir.dk så får du mere at vide om grundideen og vi kan tage den derfra.

Mvh Jimmi

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 16:25
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 23:19

Bump, bump ;-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:27

Jimmi :

Bump, bump ;-)

Hej Jimmi det ville måske hjælpe hvis du kunne fortælle hvad din evt. Sparringspartner fik ud af det + hvilket produkt der er tale om.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 00:27

Stadig bump ;-)

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 00:37

helt ærligt skal du nok ikke forvente at få et svar.. folk kan jo ikke tage dig seriøst når du ikke engang svarer på hvad Seo++ foreslår, men du derimod bare skriver bump.. det får dig da til at virke som en arrogant stodder der ikke vil lytte til andet end folk der siger at du vil være din sparringspartner..
og undskyld mit ikke så pæne sprog.. men forsøger bare at fortælle hvordan de fleste nok vil tænke....

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 01:02

Hej Andreashdk

Hvis du ser på tidspunktet hvor jeg skriver Bump, så er det faktisk samtidig SEO og jeg havde ikke set han havde skrevet.

Jeg er på ingen måde en arrogant stodder og er ked af hvis du føler jeg er det. Jeg svarer altid pænt og venligt og det kan du også se i alle mine andre oplæg jeg har lavet. Så rigtigt ærgerligt, at få sådan en kommentar i sin tråd.

Mvh Jimmi

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 01:04

Hej Seo

Det er jo netop det jeg skriver i mit oplæg, at man kan kontakte mig så finder vi sammen en løsning. Så kan jeg også fortælle mere om det jeg skal have lavet ;-) Jeg søger ikke en gratis løsning, men en sparringspartner som kan lave det og komme med en god pris.

Mvh Jimmi

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 01:08

Hey Jimmi

Bare lige en lille reminder, du bliver sat på nogle dages pause for at bumpe. Det ville jo ikke være så fedt, hvis det lige var det tidspunkt du fik en henvendelse. 

Mvh

S.H

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 01:11

S.H

Ok tak ;-)

Det vidste jeg ikke og nej det ville det helt sikkert ikke

Mvh Jimmi

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)