Godaften aminoer. Jeg er i gang med et køb og salg website, indenfor dyr kunst. Det jeg gerne vil er at sikre mig, så godt som jeg nu kan prøve, at holde tyve og kopier væk. Først var min plan at gøre siden lukket, som torrent sites og sådan, så man skal være inviteret af et andet medlem for at kunne oprette sig på siden, men det tror jeg måske bare ikke folk vil gøre så meget og der er stadig mulighed for en tyv bliver lukket ind og så lukker sine 'venner' med ind. En anden ting kunne være at man KUN accepterede annoncer, hvor brugeren har vist kvitteringen til supporten på det brugt som skal sælges, så man kan se det er ægte og sansynligvis heller ikke er stjålet. Kvitteringen vil selvfølgelig ikke blive gemt eller vist offentligt til andre. En anden ting var selvfølgelig hvis man kunnne tjekke CPR nr og se personen ikke var en bandit, men det har man jo selvfølgelig ikke sådan bare lige adgang til, men ville jo nok ha' været det bedste. - Håber i kan følge mig og måske har nogle gode forslag eller kommentarer til mine egne? Glæder mig til at hører fra jer.... Venlig hilsen Simon |
Du kunne evt. få lavet en løsning hvor brugerne skulle verificere sig via. NemID. Det vil ikke løse eventuelle forfalskninger eller hælervarer, men det bliver sikkert minimalt da du har brugernes CPR nummer som du vil kunne vidergive til politiet..