Hej Flemming.
For at være hudløs ærlig, må jeg sige at jeg ikke helt synes det fungerer med din hjemmeside. Det er der flere grunde til:
- Referencer, løsninger, og priseksempler indholder ikke noget reelt tekstarbejde. Når man hyrer en tekstforfatter, forventer man jo bl.a. at det er sådanne ting han kan få til at fremstå spændende - derfor synes jeg det er et problem at de sider virker så tørre.
- På din reference-side kan man ikke se et eneste stykke arbejde du har lavet. Det er jo meget fint at man kan se navnene på nogle firmaer du har arbejdet med, men så lang tid man ikke kan se det arbejde du har lavet, har man jo ikke nogen reel chance for at vurdere dine evner.
- Når det kommer til websitet, så ser jeg til at starte med to overflødigheder: For det første at du har to identiske menuer.For det andet, virker din søgefunktion temmelig overflødig på så lille et website.
- Noget der aktiverer en million, kæmpe store, rød-blinkende alarmklokker hos mig, er de to links du har nede i bunden. For nogen sider kan jeg godt se ideén i linkudveksling, men på et professionelt website som dit eget, udtrykker det simpelthen ikke seriøsitet. Hvis en potentiel kunde klikker på det første link, og kommer ind på en spam-lignende "lav-så-mange-penge-med-affiliate-marketing-at-din-computer-skider-penge-ud-af-skærmen"-hjemmeside, så tror jeg sgu du har mistet en potentiel kunde.
Det lyder måske lidt hårdt, men hellere få det at vide af en anden Amino, en af en potentiel kunde :-)
|