Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde leverandør af Infostandere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Amino'er

Vi er 3 unge fyrer der er igang med at starte en virksomhed hvor vil lave informationsløsninger til forskellige brancher. Til dette skal vi bruge nogle infostandere, de skal være inde så vel som ude. Vi har siddet og kigget lidt rundt omkring på nettet. Vi har fundet nogle forskellige firmaer i udlandet. Vi er dog ikke de stærkeste i at skrive salgsbreve på engelsk. Vi kunne godt tænke os hvis der var nogle der ville være behjælpelige med at kontakte de forskellige firmaer.

Vi er også meget interesseret i at høre om, der er andre der kender nogle som levere infostandere, både fra indland og udland.

Med Venlig Hilsen

Christian, Brian og Nicolai

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 20:48

Hej

Jeg har lige handlet med firmaet Skiltex, de har infostandere i deres sortiment:

http://www.skiltex.dk/shop/infostander-75s.html

Jeg købte bannere ( i øvrigt til en yderst fornuftig pris), så jeg ved ikke hvordan deres infostandere er.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 21:14

Det er nu ikke sådan nogle infostandere jeg tænker på det er mere nogle Touch Skærme der er indbygget i et flot kabinet.

Jeg tænker på nogle som dem jeg kan få herinde: http://www.partteams.com/store/index_2010_v2.php?page=quiosques_multimedia_indoor_partteam

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:49

Hejsa, Jeg samarbejder med to kinesere, som jeg kan sige 100% god for. De sidder begge på kontor i Hong Kong og har derved let ved at tage ind i Kina (ca. 30 min. med bus eller tog)

Jeg tror sagtens de kan agere mellemled mellem jer og en kinesisk producent. Hvis du har interesse kontakt mig venligst på bd@cabcon.dk

Mhv

Light4u

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)