Efterhånden så virker dette her mere som en diskution om, er blondiner eller brunetter bedre til sex.....
Det kommer helt an på ens behov. Det kommer an på hvad du vil, og hvad du skal bruge. Og det ikke kun nu men også om et år.
One.com, har nogle begrænsninger, det har alle webhoteller i den prisklasse. Og det er op til en selv om man kan leve med de begrænsniger.
Så mit forslag er at stille en krav liste op, og lade ekspert panelet her vurdere det, og sige at det og det webhotel er bedst egnet, men lur mig, om ikke at der stadig vil gå religion i det.
Jeg benytter selv one.com, og er mere end tilfreds. Men jeg har så også "kun" en statisk html hjemmeside. Den loader fint, mit post system funger, er meget langsomt, men det er til at leve med, til mine behov.
Så det er altid en opvejning af hvad der er vigtigt for dig, og ikke hvad andre synes. Og ja man kan altid få noget der er bedre. Men spørgsmålet er også om det skal være hurtigt og nemt at komme igang med. Og så om man kan flytte siden senere hen, når ens trafik, eller behov ændrer sig. Og det er mere de ting man skal tænke på.
Jeg kan og vil ikke sige om du skal tage one.com, sålænge at der ikke er en fuld krav specifikation, da det er den der skal afgøre dine behov, og ikke om jeg synes at one.com eller hvad man kan finde er bedst.
Så sæt dig ned tænk tingene igennem, og se hvad du kommer frem til. Og så vil jeg vædde med at ekspertpanelet her kommer op med 3-5 løsninger inden for en rimelig pris.
/Kenneth