Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

one.com

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:

@ Brian:

Jeg tror jeg følger dit råd. Tjekkede lige forretningsbetingelserne hos One:

Der er som udgangspunkt fri trafik. Dog forudsættes en normal trafikafvikling, der ikke forstyrrer trafikken for andre kunder. Såfremt kundens trafik forstyrrer andre, har One.com ret til at lukke kundens webhotel uden varsel og/eller til at opkræve en særskilt afgift for trafikforbruget. One.com har ret til enerådigt at vurdere, om overtrædelse har fundet sted eller ej. Ved lukning af kundens webhotel refunderes eventuel resterende forudbetalt abonnement ikke.

Det er sgu skrappe sager...

Hej Lasse,
det er faktisk meget normalt. De er nødt til at gardere sig mod det ekstreme. Det skal der trods alt være lidt begrænsninger til blot kr. 9,- pr måned.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:29

Tonny Skov Pedersen:

3) Skal holde øje med mailboksen hos one.com, idet denne ikke tømmes ved videresendelse af mail, hvorfor denne fyldes relativt hurtigt.

Hej Tonny,

det kan du sætte op i din mailklient, således at den sletter automatisk efter dit behov

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 13:30

One er ok til prisen.

Du kan kun have et domæne pr. webhotel, så hvis du har flere domæner kan det betale sig at finde et webhotel hvor de tillader flere domæner på samme konto.

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:32

Kan for øvrigt anbefale www.meebox.dk

Billigt, mulighed for flere domæner på hotel samt ikke mindst en forrygende support.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39

Efterhånden så virker dette her mere som en diskution om, er blondiner eller brunetter bedre til sex.....

Det kommer helt an på ens behov. Det kommer an på hvad du vil, og hvad du skal bruge. Og det ikke kun nu men også om et år.

One.com, har nogle begrænsninger, det har alle webhoteller i den prisklasse. Og det er op til en selv om man kan leve med de begrænsniger.

Så mit forslag er at stille en krav liste op, og lade ekspert panelet her vurdere det, og sige at det og det webhotel er bedst egnet, men lur mig, om ikke at der stadig vil gå religion i det.

Jeg benytter selv one.com, og er mere end tilfreds. Men jeg har så også "kun" en statisk html hjemmeside. Den loader fint, mit post system funger, er meget langsomt, men det er til at leve med, til mine behov.

Så det er altid en opvejning af hvad der er vigtigt for dig, og ikke hvad andre synes. Og ja man kan altid få noget der er bedre. Men spørgsmålet er også om det skal være hurtigt og nemt at komme igang med. Og så om man kan flytte siden senere hen, når ens trafik, eller behov ændrer sig. Og det er mere de ting man skal tænke på.

Jeg kan og vil ikke sige om du skal tage one.com, sålænge at der ikke er en fuld krav specifikation, da det er den der skal afgøre dine behov, og ikke om jeg synes at one.com eller hvad man kan finde er bedst.

Så sæt dig ned tænk tingene igennem, og se hvad du kommer frem til. Og så vil jeg vædde med at ekspertpanelet her kommer op med 3-5 løsninger inden for en rimelig pris.

/Kenneth

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 13:50

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Tonny Skov Pedersen:

3) Skal holde øje med mailboksen hos one.com, idet denne ikke tømmes ved videresendelse af mail, hvorfor denne fyldes relativt hurtigt.

Hej Tonny,

det kan du sætte op i din mailklient, således at den sletter automatisk efter dit behov

Nope, det kan du ikke hos one.com.

Det kan følgelig være, at jeg har overset funktionen, men den er i givet fald gemt rigtig godt.

Tonny

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 14:01

Lasse:
Der er som udgangspunkt fri trafik. Dog forudsættes en normal trafikafvikling, der ikke forstyrrer trafikken for andre kunder. Såfremt kundens trafik forstyrrer andre, har One.com ret til at lukke kundens webhotel uden varsel og/eller til at opkræve en særskilt afgift for trafikforbruget. One.com har ret til enerådigt at vurdere, om overtrædelse har fundet sted eller ej. Ved lukning af kundens webhotel refunderes eventuel resterende forudbetalt abonnement ikke.

Det er årsagen til at jeg aldrig nogensinde vil bruge One eller anbefale det igen, jeg har prøvet at hoste mit eget musik og video, som blev lidt for populært iflg. One der bare lukkede min konto og nægtede at genåbne den, med mindre jeg lovede ikke at have mp3 filer på serveren. Det blev til opsigelse af 4-5 webhoteller samt opfordring til alle i venskabskredsen om at gøre det samme.

Hvis man skal lege med andet end simpel grafik + HTML, så skal man altså ud og kigge efter et bedre webhosting sted.

Hos Megahost (som vi bruger) er der personlig support og en rigtig god service når vi har tekniske problemer, hvor vi bl.a. med One + Surftown simpelthen har måtte give op da de ikke havde den fornødne tekniske kompetence (i hvert fald ikke i deres support). 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:30

Jeg har lejet server i USA og det har jeg ikke fortrudt. Er ved at skippe alle mine sider hos Domaindirect

Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 18
Fra  E-magazine.dk Skrevet kl. 09:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har netop oprettet et webhotel hos one.com hvor der kører en Wordpress-blog. Det er helt utroligt så langsomme deres servere er.

Jeg har også en wordpress-blog der ligger hos Unoeuro og den kører så meget bedre. Jeg har også haft brug for deres support, og de svarede med det samme. Så jeg vil til enhver tid anbefale Unoeuro hvis du søger et billigt webhotel.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 12:18

Enig, har også selv sider hos både One.com og Unoeuro og må erkende at Unoeuro altså kører hurtigere og mere stabilt.

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)