Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

one.com

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Biograf Shoppen Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

skal du kører noget der ligner cms systemer og lign. så glem det.. hvis du skal kører en html side eller let php kode, så er der ingen problemer! Det er simpelt og lige til, og prisen er god.. servicen svare hurtigt og er flinke...

Mvh Sonny W Jensen
Biograf Shoppen Tilbehør til hjemmebiograf

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:20

Sonny Wolf Jensen:
Det er simpelt og lige til, og prisen er god.. servicen svare hurtigt og er flinke...

Hov stop lige en halv.. Prisen er 50% dyere ind mange hosts.

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

IværksætterGen:

Sonny Wolf Jensen:
Det er simpelt og lige til, og prisen er god.. servicen svare hurtigt og er flinke...

Hov stop lige en halv.. Prisen er 50% dyere ind mange hosts

Ja - de er ikke de billigste mere.. :-) Men vi har en del som spørg os "er jeres servere ligeså langsomme som One" - så uden at kende dem så vildt godt, så vil jeg lytte meget til de andres erfaringer herom.

Jeg husker det, som om at One's problemer har været oppe en del gange på Amino, så du kan måske bare søge lidt på amino. Fx via google- her

:-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 20:10

Emil Stahl Pedersen:
Jeg kan anbefale UnoEuro, det fungere bare super Smile

Ja vi har prøvet både one. kliche og andre. UnoEuro er klart bedst;)

BH

Lars

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 20:17

Tonny Skov Pedersen:
Nu er jeg hos en med-amino "Megahost", Henrik Nielsen, og det virkerYes

Jeg takker for de flotte ord. Lad mig lige nævne at du var en af de første til at blive overflyttet via vores nye overflytnings service, derfor glæder det mig extra meget at jeg har kunnet være med til at gøre en forskel og spare dig både tid og penge og frustrationer

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 20:25

Det fungerer vist udmærket. E-mail-programmet er til gengæld ikke det mest avancerede. Kan absolut ikke anbefale det program, som One.com tilbyder til design af hjemmesiden. Men det havde du selvfølgelig heller ikke tænkt dig at bruge alligevel.

Fra Geneve
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 22:31

Jeg har wordpress installeret hos one.com, og jeg har aldrig haft problemer. Jeg er en glad kunde :-) Deres email-system bruger jeg ikke, men det virker ret simpelt (Læs: ikke nemt at organisere sine mails i).

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 23:54

Jannik Hansen:

Ja - de er ikke de billigste mere.. :-) Men vi har en del som spørg os "er jeres servere ligeså langsomme som One" - så uden at kende dem så vildt godt, så vil jeg lytte meget til de andres erfaringer herom.

Jeg husker det, som om at One's problemer har været oppe en del gange på Amino, så du kan måske bare søge lidt på amino. Fx via google- her

Hej Jannik. Jeg kan godt forstå det er fristende at fortælle sandheden om dine erfaringer og hvad du hører igen og igen fra kunderne, men pas på med det med at sige negative ting om dine direkte konkurrenter. 

Dansk markedsføringslovgivning er (alt for) stram på det område. Det er derfor vi ikke har 'I'm a Mac - I'm a PC-reklamer osv.'

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 23:59

Jeg har kun dårlige erfaringer med One.com. Benyttede dem i det første 1½ år jeg havde hjemmeside, og det var det rene helvede. Gang på gang var serveren sløv, supporten var utrolig dårlig, og så ikke mindst når man endelig skulle opsige deres webhotel, skullede have et __BREV__ mindst 90 dage inden udløb, og gjorde de ikke det, var det bare ærgeligt. 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 12:13

mikmira:

Emil Stahl Pedersen:
Jeg kan anbefale UnoEuro, det fungere bare super Smile

Ja vi har prøvet både one. kliche og andre. UnoEuro er klart bedst;)

BH

Lars

Enig, Unoeuro er klart bedre end One.com

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)