Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

one.com

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre jeres erfaringer - gode eller dårlige - med webhotellet one.com.dk

På forhånd tak.

 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

One.com er cirka ligeså god og dårlig som de fleste andre super-lavpris webhoteller på markedet.

Tidligere har der i årevis været et issue med Wordpress installationer på one.com som skyldtes at de satte grænsen for hukommelsesbrug for lavt til at det fungerede for mange brugere. Ved ikke om de har løst den del, men jeg har hørt det nævnt.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine erfaringer er gode, for de 11-12 kr om måneden så er det givet meget godt ud. Men det har noget at gøre med hvad dit behov er, da du næppe skal forvente nogen former for høj kvalitet af nogen arter som:

Ikke særlig godt support

meget langsom server

og til tider virker siderne næsten låst, det kan ikke sammenlignes med nogen af de udbyder der henvender sig til seriøse sider hvor man som minimum skal af med 100 kr om måneden.

Altså du kan godt overleve ved at have din side hos one.com hvis du vil holde udgifterne nede, men jeg kender ikke dit konkrete behov til at svare mere præcist. 

Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for infoerne. Jeg har kun et lille behov og vil gerne holde prisen i bunden så jeg tror jeg vil prøve dem af.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Tidligere har der i årevis været et issue med Wordpress installationer på one.com som skyldtes at de satte grænsen for hukommelsesbrug for lavt til at det fungerede for mange brugere. Ved ikke om de har løst den del, men jeg har hørt det nævnt.

Mvh Anders

Det er løst. I hvert fald på det One webhotel jeg har.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

One.com er udemærket som "begynder"-hosting. Og måske endda også i længden hvis man ikke har størrre ambitioner med éns side.

Det kørt udemærket med html, men mindre godt med f.eks. Joomla!

Så hvis du blot skal have en simpel hjemmeside, måske med en af deres meget nemme hjmmesideskabeloner, er det ganske udemærket til prisen, vel at mærke...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også godt fremhæve supporten hos One.com, hurtig og venlig, ligesom det er nemt at opsige webhotellet igen.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

WooX - Dennis:

Anders Saugstrup:

Tidligere har der i årevis været et issue med Wordpress installationer på one.com som skyldtes at de satte grænsen for hukommelsesbrug for lavt til at det fungerede for mange brugere. Ved ikke om de har løst den del, men jeg har hørt det nævnt.

Mvh Anders

Det er løst. I hvert fald på det One webhotel jeg har.

Jamen det er jo super så! Hvor meget hukommelse får man i udgangspunktet nu?

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

• Ok server forhold, til tider lidt for sløv efter min smag.
• IMAP Mail server, hvilket er et must for mig.
• Super chat-support.
• Billig – tæt på gratis :)
• Stabil drift (oppe tid).
• Godt og overskuelig admin område

Desværre kan man ikke have flere domæner tilknyttet et webhotel.

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)