Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Product placement/reklame i VELBESØGT video

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Mit navn det er Emil Hyldeborg, og jeg er 15 år gammel. Natten til mandag d. 13. juni uploadede jeg en video på YouTube. Den hedder "Ud og se på dyr" (" target="_blank">se den her), og den varer ca. 1 minut. I dag, natten til 24. juni, har den næsten 9000 views. Så altså 9000 views på 11 døgn. Den er blevet delt på min Twitter (ca. 440 followers), min Facebook-profil (ca. 1200 venner) og på min Facebook-synes-godt-om-side (ca. 370 likes). Derfra er den blevet smidt rundt på de sociale medier, af mine venner og videre til deres venner også videre også videre.

Det ser jeg muligheder i! Jeg går og overvejer at lave en 2'er, og det kunne det være interessant hvis der var nogen der havde nogen fede produkter, som jeg kunne have med i videoen, eller som bare gerne vil have noget reklame med i videoen - noget "Videoen præsenteres af.." eller lignende.

Skriv til mig! Det skader ikke, og jeg lover at give dig en fair pris. Jeg er kun 15 år gammel, alternativet er et avisjob, som giver 40 kroner i timen - så forvent ikke tårnhøje priser ;-)

Skriv til mig på emil@hyldeborg.dk, eller send mig en PM her på Amino!

De bedste hilsner fra
Emil Hyldeborg 

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 00:56

Hej Emil,

Det lyder da som et interessant eksperiment. Du får lige en mail i morgen tidlig :-)

Mvh
Peter 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:07

Super fedt, jeg glæder mig til at høre fra dig :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:10

Jeg har ikke hørt fra dig, Peter :-) ?

Det er ikke sikkert det bliver en "Ud og se på dyr" - part 2, men det bliver i hvert fald en video i samme stil. Og med det kæmpe netværk jeg har fået skabt, skal den hurtig få ben og gå på ;-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 17:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

bumb

Du er ikke rask knægt Smile

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 22:08

Hej Emil,

Nej, der kom lige 117 ting i vejen. Du hører fra mig nu ;-)

Mvh
Peter 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:21

Det er super, Peter :-)

Og hvad sker der lige for at der ikke er andre der melder sig på banen? Videoen runder snart de 15.000 views - og det er på under 17 døgn!!!!

Skriv til mig - så kan jeg altid have dig i tankerne, og kontakte dig, når jeg har et fedt projekt hvor dit navn kunne passe ind :-)

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 22:24

Hej Emil.

Du må meget gerne skrive til mig på Info@caps4you.dk måske kan vi finde ud af noget :)

Mvh
Martin

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 22:27

Du er genial, Emil. Jeg kan godt lide, at du først går ind og eksperimenterer og derefter fastslår, at der rent faktisk er et potentiale for at tjene penge samtidig på denne måde.

Jeg har intet produkt, som jeg vil have reklameret for, men jeg vil råde dig til at vælge modellen "Videoen præsenteres af".

Det virker mere professionelt og ang. product placement, vil det i min optik påvirke essensen af videoen negativt - med mindre, du kan gøre det på en virkelig stilfuld måde.

Held og lykke med video-projektet i hvert fald.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:29

Mange tak skal du have, Casper!! :-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)