Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thomas Rosenstand og Thorborg webinar den 30. juni

Side 9 ud af 9 (88 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt være jeg tager fejl. Jeg har bare den der "gut feeling" om det. Kan godt være det forholder sig anderledes :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gita Street:

Rami andersen:
havde nu ellers håbet på det var dig der var "vært" hver gang:)

På overfladen kan det måske godt ligne et ønske der er urimeligt og nemt at stille. 

Martin Thorborg, du ved helt sikkert godt her at du har gjort dig selv til frontfigur med succes. Det betyder også at det er en del af det du sælger. Ligesom Anthony Robbins heller ikke kan udskifte de offentlige events ud med en anden person (selvom de er dygtige). Selvom hans timeløn er ynkelig i forhold til det er det hans branding. Firmaets "kernekompetence" er ham - og det er ham der trækker.

Egentligt et centralt spørgsmål for alle iværksættere - hvad skal jeg bruge min energi på og hvad jeg skal jeg bruge andre til.  

Jeg ville i hvert fald overveje om ikke det var bedre at "nøjes" med en event engang om måneden med dig - fremfor at lave en med en anden person en gang om ugen. 

Gita, du har en rigtig god pointe. En af Martins store udfordringer er, at han netop selv er brandet.
MEN jo bedre Amino-platformen bliver, og jo flere kompetente aminoer der kommer til - jo nemmere bliver det for Martin at søsætte projekter og initiativer som dette uden partout at skulle være ankermand.

Han vil altid være kransekagefiguren, men Rosenstand og en lang række andre meget aktive og kompetente aminoer formår faktisk at levere Thorborg-varen på egen hånd. Ikke den samme vare, men en vare der ikke afviger mere end måske 50 % fra Thorborg-brandet. På den måde fastholdes vi der godt kan lide dette brand i et behageligt og inspirerende univers, samtidig med at Thorborg vokser nærmest organisk som følge af de x procent ekstra nuancer, som gæster og bidragsydere giver brandet. Kan du følge mig?

Martin bliver nødt til at holde sig lidt i baggrunden, for at brandet kan vokse uafhængigt af hans tilstedeværelse. Når først den rigtige studievært er blevet castet, og du har set showet et par gange. Så er showet godt i sig selv ... hvis vi bare i ny og næ ser giraffen fra staterne;-)

Nik og Jay sang på et tidspunkt, at de gav så meget af sig selv for tiden, hvilket jeg ikke skal gøre mig klog på rigtigheden af - men det gør Martin i hvert fald. Ved at igangsætte, etablere, fjerne sig og dukke op i nævnte rækkefølge, sfår han bare mulighed for at gøre det med endnu større power.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Gita Street:

Jeg ville i hvert fald overveje om ikke det var bedre at "nøjes" med en event engang om måneden med dig - fremfor at lave en med en anden person en gang om ugen. 

Amino.dk er netop ikke med Martin Thorborg som front figur, men har bevæget sig over til at være iværksætterforum, fra Martin´s forum.

Jeg ville blive ked af at skulle se Martin Thorborg som vært hver eneste gang, da jeg ganske enkelt ikke vil kunne blive ved med at lære af Martin. Jo flere forskellige jo bedre.

Jeg er selv lige gået fuldtid selvstændig, og wow hvor er min tid lige pludselig blevet vigtig. Det betyder også at jeg har valgt ikke at se afsnittet her, med Martin og Thomas. Jeg ved de begge er hamrende dygtige, men jeg flytter ikke til udlandet eller har interesse i det.

Min pointe er at det er hamrende vigtigt at prioritere sin tid, og hvis den samme mand er frontfigur hver gang, vil vi tale det samme sprog, tænke de samme tanker og gøre de samme ting.... deri forsvinder udviklingen.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har sikkert ret. Du har gennemtænkt det mere end mig :-)

Det vil ikke tjene nogen at se Martin Thorborg kede sig igennem et kursus i eksempelvis bogholderi - eller SEO kursus med Rosenstand.

Ingen tvivl om at de andre kan selv. 

Thorborg sammen med eksempelvis Rosentand virker dog rigtigt godt når det gælder om at overordnet at tænde iværksætteri-ånden hos andre.  Når albuerne skal smøges op til de praktiske ting kan andre helt sikkert sagtens gøre det.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Boysen:
Jeg er selv lige gået fuldtid selvstændig, og wow hvor er min tid lige pludselig blevet vigtig. Det betyder også at jeg har valgt ikke at se afsnittet her, med Martin og Thomas. Jeg ved de begge er hamrende dygtige, men jeg flytter ikke til udlandet eller har interesse i det.

Det er helt klart vigtigt at prioritere tid. Jeg har heller ingen planer om at flytte til Florida, men ved at to timer med de mennesker giver mig så meget ny energi og inspiration at jeg har fået langt mere end to timer tilbage :-) 

Jeg kan dog heller ikke se det ske hver eneste uge. Det er nok sådan et boost jeg nok snarere kunne bruge hver 2. måned eller sådan noget.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Århus
Tilmeldt 22. Jun 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver super spændende at høre omkring thomas og glæder mig meget til at deltage.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil ikke holde mig væk og jeg vil helt sikkert deltager min. en gang om måneden.
Men vi vil gerne være andet end interviews med mig som vært og dertil bor jeg hvor jeg bor og vi kan ikke flyve alle folk til USA :-)

Så alle får det de vil have, flere shows og mig en gang om måneden :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Undskyld min Alzheimer Light! Jeg havde fuldstændigt svedt ud, at jeg lovede jer links til de to advokatfirmaer, vi har benyttet til visumproceduren:

1. De danske advokater der skaffede os vores første visum: http://www.usa-eurolaw.com/danish/index.html

2. Den amerikanske advokat, der skaffede os det uhørt sjældne 5 årige E2 visum (gives stort set altid for max. 2 år): http://www.ailc.com/ - han hedder Clark Trainor. Husk at hilse fra mig.

Side 9 ud af 9 (88 indlæg)