Som jeg skriver er jeg bare interesseret i hvad sider er værd, ikke fordi jeg skal sælge den her og nu. Men det er dog sådan så penge nu er mere værd end penge i fremtiden, så på et tidspunkt når indtjeningen på den er stor nok er det mere værd for mig at sælge nu end at "have den i stalden" - men den pris er ikke nået endnu kan jeg godt afsløre
Det er desværre ikke så svært at regne ud hvilket site det drejer sig om. Jeg tror ikke du skal gå efter at sælge det, da det kan kopieres utroligt nemt.
Det er svært at sige hvad en side er værd før du prøver at sælge den. Det korte svar er at den er værd hvad nogen vil betale for den.
Jeg har fx mest sider som jeg får traffik til gennem SEO, så hvis jeg skulle købe en side ville jeg kigge på hvilke muligheder der var for at forbedre placeringerne og derved få mere traffik. En side som allerede havde nået sit maximum ville være mindre værd end en side med potentiale.
Jeg vil nok sige at 6 til 12 måneders indtægt er standard for en simpel affiliate side med mindre der altså er udviklingspotentiale der kan retfærdiggøre en højere pris.