Talk Fusion Conference Calls: Phone: +1 620 294-4000 Pin#: 222685# Each Wednesday Time: 3:00 p.m. US EDT (20:00 UK, 2100 SCANDINAVIAN) Each Wednesday Time: 9:00 p.m. US EDT (2:00 am UK, 3:00 am SCANDINAVIAN Thursday) Each Thursday Time: 9:00 a.m. US EDT (2.00 IN THE AFTERNOON UK, 3.00 IN THE AFTERNOON SCANDINAVIAN) Thanks for asking, Eric Mortensen Top 20 TalkFusion |
Super Hardcore MLM Leaders Wanted !!
Forandre dit vand - Forandre dit liv!
|
www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!
Kære NewRavio ... eller hvad-du-nu-hedder-af-fødenavn ... Der er nu gået 4 dage uden at nogen har svaret dig .... så det er vel ikke så interessant det du spærger om ... At kalde www.TalkFusion.com for en "klassisk amerikansk hjemmeside" .... Hmmm .... prøv at spørge en professionel webdesigners mening om kvalitet, design, udseende, content ... .... kan du vise undertegnede en website af tilsvarende grafisk design, content m.v. her fra fx DK ...? (IKKE fordi vi har ringe webdesignere i DK. TVÆRTIMO! Vil nu bare lige se hvad du selv kan diske op med ... ) Ha´ fin søndag ! Bedste hilsner, Eric Mortensen :) |
Hej Eric Nu tænker jeg ikke på det designmæssige (som dog desuden ligner en typisk amerikansk standard template), men mere på indholdet af hjemmesiden som findes på talkfusion.biz og .info. Se f.eks. disse links, som også lover guld og grønne skove, og som er stillet op på netop samme måde som din: Disse links er fundet ved en hurtig søgning på google. Tidligere har der været en tråd oppe om hvor vidt en pågældene side var seriøs eller ej. Den side så nemlig lige sådan ud som talkfusion og de 3 ovenstående links. Der konkluderede folk at den ikke forekom særlig seriøs, og frarådede kvinden at handle på/med denne. Dette er skam ikke noget direkte kritik, blot min egen indskydelse da jeg så dit website, og de forskellige posts du har lavet i denne tråd. God søndag til dig også :) Mvh Stefan |
|
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
-- Nu er det jo sådan - for nu lige at bakke Eric op - at TalkFusion markedsfører et godt redskab >> Hvor vidt talkfusion markedsfører et godt produkt, er jo i virkeligheden en smagssag, men jeg kan dog godt se hvad du mener. Jeg synes blot at talkfusion virker temmelig overfladisk og opreklameret, og jeg tror da ikke at jeg er den eneste der deler denne mening :) Go dag. |
Hej NR, Det er jo kun dejligt at vi her i Danmark kan udtrykke vores meninger 100% frit. Og jeg forsøger at lytte objektivt til hvad du siger. Vedr. disse websites: www.TalkFusion.biz og www.TalkFusion.info er det nogle jeg selv har produceret. De er fyldt med information omkring TalkFusion .... og TalkFusion kan ikke klandres for disse. Hvad du mener med at selv konceptet virker overfladisk, det kunne jeg godt tænke mig at høre lidt mere om .... hvad du præcist mener her .... Selv er jeg en af de få personer der efter hårdt slid og slæb har fået tildelt en plads i Top 20. Så jeg har pænt indblik i organisationen og ved hvor meget TalkFusion management har at tilbyde ALLE der vælger at bliver ASSOCIATES. Med mine øjne ser jeg en virksomhed der virkeligt faktisk OVER-LEVERER på alle områder. Bedste hilsner, Eric Mortensen :) |
Der er intet USERIØST over http://www.talkfusion.com/ - check it out ;-) MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Hej Lasse, Nu plejer du selv af være rimeligt velinformeret. Men, til NR kan jeg meddele at dette er akkurat en replica (kopi) af TalkFusions website www.TalkFusion.com at samtlige Associates får tildelt om få dage når Talk Fusion lanceres. Udover det modtager man også en såkaldt "Talk Fusion Lead Capture Page" med autoresponders, der indtil videre kan fyre 20 flot producerede Video Emails af til både kundeemner og prospekter når det gælder Associates - incl. det mest omfattende tracking system der er set i vores industri skulle være færdigprogrammeret her i dag den 30. Min egen autoresponder der er en af de bedste på markedet koster mig sølle 30 USD hver måned. Denne kan jeg nå gå af med og for samme pris få hele TalkFusion-konceptet indbefattet ALT. Og det er ikke så lidt skulle der hilses og siges. Bedste hilsner, Eric Mortensen :) |