hej jeg går og mangler en firma pc men som også kan bruges til spil jeg har fået to special tilbud til meget billige penge og skal nu vælge om jeg skal købe den ene eller den anden jeg har valget mellem en packard bell ixtreme l5631 ncd med følgende intriør windows 7, intel i5 650 processor, navida gt 440 1,5 gb grafik kort, 1 TB harddisk, 6gb ddr3 ram den anden er en packard bell imedia a6574 ncd med følgende intriør windows 7, AMD phenom ii x6 1035t processor, gt320 1024mb grafikkort, 1 TB harddisk, 6gb ddr3 ram som i ser er der ikke den store forskel men den forskel der er aner jeg ikke hvad betyder men den skal som sagt kunne bruges til stor grafisk udnyttelse i og med jeg arbejder med anlægs grafik. men samtidig kunne bruges til mine to børns spil etc. world of warcraft og call og duty et eller andet jeg håber i kan hjælpe mig med at træffe et godt og sikkert valg =) |
Jeg tænker umiddelbart macbook pro eller andet apple produkt inde for bærbar? :)
Men af disse 2 vil jeg mene den første. Da jeg har bedste erfaring med intel, isteder for AMD processor ;)