Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

pc valg hjælp søges =)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 22. Jun 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg går og mangler en firma pc men som også kan bruges til spil jeg har fået to special tilbud til meget billige penge og skal nu vælge om jeg skal købe den ene eller den anden

jeg har valget mellem en packard bell ixtreme l5631 ncd 

med følgende intriør

windows 7, intel i5 650 processor, navida gt 440 1,5 gb grafik kort, 1 TB harddisk, 6gb ddr3 ram

den anden er en packard bell imedia a6574 ncd

med følgende intriør

windows 7, AMD phenom ii x6 1035t processor, gt320 1024mb grafikkort, 1 TB harddisk, 6gb ddr3 ram

som i ser er der ikke den store forskel men den forskel der er aner jeg ikke hvad betyder men den skal som sagt kunne bruges til stor grafisk udnyttelse i og med jeg arbejder med anlægs grafik. men samtidig kunne bruges til mine to børns spil etc. world of warcraft og call og duty et eller andet jeg håber i kan hjælpe mig med at træffe et godt og sikkert valg =) 

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 22:06

Jeg tænker umiddelbart macbook pro eller andet apple produkt inde for bærbar? :)

Men af disse 2 vil jeg mene den første. Da jeg har bedste erfaring med intel, isteder for AMD processor ;)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:09

Hej

Jeg vil lig byde ind med personlig erfaring, og det er hold dig langt væk fra HP.

Good luck

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 22:12

Hvis vi ser på andre mærker end andet end mac.

Så er der lenova, Dell og Acer.

Jeg syntes disse mærker er discount mærker og ikke hver at ofre penge på.

Samsung er heller ikke kvalitet men bare mærket der får prisen højt op! 

Tilmeldt 22. Jun 11
Skrevet kl. 22:14

er apple ikke kendt for at have relativt ringe grafik og lav ydeevne når det kommer til grafisk design ? 

ud over det så er det en stationær jeg søger men skal se på de andre ellers mange tak for dit svar! =)

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 22:21

IværksætterGen:

Hej

Jeg vil lig byde ind med personlig erfaring, og det er hold dig langt væk fra HP.

Good luck

Emil

Hmmmm ..... Giver ikke rigtig nogen mening!

De fleste PC'ere er vel en god blanding a la biler.

Har selv en HP med Toshiba harddisk, som iøvrigt er produceret af SamsungCool

Tonny

Tilmeldt 22. Jun 11
Skrevet kl. 23:02

nå ja men det var nu heller ikke sådan ment altså en apple mac book har jo kun dual core 2 eller quad core hvilket er 4 år bagefter rent processor mæssigt men det er jo ikke indholdet man betaler for ved et apple det er kvaliteten og faktaen at det er et luksus mærke og ikke et performance mærke det var det jeg mente med at apple ikke gør meget i grafik da de også grafisk ligger 2-3 år bagefter alle andre produkter på marked selv en mac book sky er forældet indeni selv om det er en af de nyeste mac book oplæg 

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 23:21

Jeg er meget uenig med personen der har skrevet en kommetar længere oppe. Lenovo er bestemt et godt mærke.

Hvad er dit budget? - Så kan jeg godt finde et link til en rigtig god bærbar til dig.

Tilmeldt 22. Jun 11
Skrevet kl. 23:35

der er ikke rigtig noget budget men jeg har fået tilbudt en af de 2 pc´er som er nævnt oven for til en firma pris på 2000 med skærm og jeg ville bare gerne vide hvilken en man fik mest for sine penge for og hvilken en mine børn kunne få mest ud af spille mæssigt =)

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 16:56

er du klar over hvor mange mhz de er på hver i sær ? altså rammene

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)