Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Venlig sjæl søges til Magento hjælp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Søger en venlig sjæl der vil bruge 10 minutter på at hjælpe mig med et par småting i Magento..

Anyone ? :)

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 21:39

fortæl lidt om de småting, bar lidt overordnet :) Så det lidt nemmere og sige om jeg lige kan gå ind og hjælpe dig eller om du skal have fat i en som kender hele systemets opbygning - overdrivelse fremmer forståelsen :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 21:42

Skal bare have ændret den generelle tekstfarve. Men er ret nybegynder i Magento. Vil helst ikke linke til siden herinde, da jeg ikke vil have den indekseret i Google, før den er færdig :)

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 21:50

nu har jeg ikke arbejdet med magento så meget, men og ændtre den generelle tekstfarve kan jeg sagtens ordne :) skriv en besked til mig og så kan vi lige finde ud af det :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)