Hej Aminoer :) Vi er næsten færdige med vores webshop som sælger tilbehør til iPhone 4. Alt feedback ønskes, både angående design, SEO og hvad i nu ellers kunne forestille jer. Der er lige et par bemærkninger. På forsiden har der været "Mest solgte produkter", "anbefalede produkter" og "nye produkter" men det har drillet lidt. Men det er for at få nogle produker ud på forsiden, det kommer til at være i fanen med "om os" og "handelsvilkår". Vi ved godt det er nogle dårlige produktbilleder, men vi er ved at få taget nogle nye ved en fotograf. Skulle der være nogle der bliver fristet, så kan i få 20 % rabat ved at bruge rabatkoden "amino" :) Ser frem til at høre jeres ris/ros. |
Hej Patrick
Du er selv inde på det, men når man kommer ind på din side er det første man møder "Om os" siden og det gør at du ikke udnytter det potentiale som forsiden har. Jeres Banner på forsiden fylder meget, og det er både godt og skidt. Det er godt på den måde at du fanger kunderne lige så snart de rammer forsiden, det giver dig mulighed for at enten reklamere for nyhedsbreve, gode tilbud osv.
Det lidt skidte er at det banner du har oppe nu måske ikke siger så meget om produktet du sælger og det virker lidt som om det er et tilfældigt billed der er smækket ind, andet er også at banneret som sagt er stort og under det dækker/skjuler du måske lidt for "Nye produkter". Dvs. at de produkter du gerne vil vise frem ikke er lige i synsfeltet. Selvfølgelig kan man scrole ned men det handler om at skabe en interesse med det samme.
Jeg kan ikke bestemme mig for om farven på siden er for kedelig for mig og med det mener jeg at den ikke er så skarp og ikke lige springer i øjnene på mig.
Lagde mærke til at der ikke er nogen steder hvor jeg kan tilmelde mig nyhedsbrev? er det rigtigt?
Ellers ser det rigtig godt ud :)