Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du en klovn? Er der penge i at være en klovn?

Side 10 ud af 12 (111 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 67
Fra  BallonMand dk Skrevet kl. 23:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv entertainer og har levet af det i mere end 20 år.

Prisen er meget normal, men det er ens arbejdstider jo ikke. De fleste mennesker har det med at ville holde deres fester i weekenderne, og der er kun mulighed for X antal jobs på en weekend.

Mine priser ligger fra kr. 3.000-7.500.- for 30-45 min.
Der er mulighed for at se billeder fra mit show hvor jeg kravler ind i en stor ballon på www.BallonManden.dk

Hvis der brug for noget i den prisklasse du søger, så sender jge også gerne ballonmænd ud, der ikke optræder, men laver ballondyr til børn og voksne. Senest havde jeg en ude til DR's firmafest. Det var stor succes med ballondyr til de voksne.
Prisen her er kr. 975.- for en time.
Se mere på www.BallonMand.dk (en anden hjemmeside).

Jeg håber at du finder noget til jeres fest.

Mvh

Lars Lottrup
BallonManden

 

Ballondyr til fødselsdagen! Book en ballonmand til fornuftige priser på www.BallonMand.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 23:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

hej Martin

du kan da ikke mene at jeg håner nogle??Jeg opretter et forum hvor jeg spørger hvor jeg kan finde en klovn til en ordentlig pris, og der er vel intet galt i at have en mening at man ikke gider betale 7000 for en klovn for en time!

jeg støjer ikke blot siger min mening som er min og absolut min, hvis nogle få et hjerte anfald af min udtalelse er det deres problem, hvis nogle er ikke enige,er det ene og det ene deres problem.

Hvor svært kan det være at acceptere at andre han en mening i det her samfund som er anderledes end alle andres?

Folk her i amino skal ikke fortælle hvad jeg skal mene.Hvis de ikke kan oprette en positiv tone i et forum og forholde sig kritiske uden at støje så må de lade være med at skrive.

Så nej en klovn skal ikke have 7000 kr i timen uanset hvor gon en kunstner han er.. det er jo en klovn som almindelig dansk familie burde have råd til at hyre til deres børn!

Hvor jeg kommer fra en kunstner klovn koster 300 kr i timen, i england koster en klovn 350 kr i timen og jeg kan fortsætte, jeg har lige google at i norge kan amn finde en klovn til 900 kr!....jeg siger ikke at en klovn skal ikke have penge, jeg siger bare at klovn skal have timepris som man gider at betale, og som er fair, selv om man er en"kunstner"!!!

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 23:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

hej

nu tænker jeg at der er så mange som er negative der skriver her i forummet, men jeg få ligesåmange mails her på forumet og til privaten, hvor  folk der skriver at de vil heller ikke betale så meget for en klovn også synes at det er grotesk, men de vil ikke skrive de ting åbenlyst her i forummet.De fleste der skriver her er sure mennesker der terapeutisk set mangler kærlighed her i livet,og tvivler stærkt at de i virkelighed betale 7000 kr for en klovn.   Men så tænkte jeg .............

..... hvad med en afstemning Martin? Kan man lave sådan en?

a. ja jeg vil  betale for en times klovneri 7000 kr

b. nej jeg vil ikke betale 7000 kr.

Det kunne jo være interessant at se hvem har ret.....om samfundet og familier gider betale så mange penge for "kunstnere" i form af klovne.....

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 00:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Livet er for kort til...

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

som der er skrevet i tråden svinger prisen på en klovn for den du book i Danmark til lidt under 1000 kr til de dyreste over 40.000 kr.

Du fandt en til 7000 kr det er i mellem klassen der sikkert kan jævnt meget , man får hvad man betaler for , du dog ikke finde klovn til under 1000 kr , der kan både lidt gøgle og lave meget vilde ballon dyr , men okay ballon dyr, dog sikkert til under 1000 kr.

dog tvivler jeg vis du finder en til 500 kr at den kan meget mere end dig og vis det er det du søger er det også okay de findes også i Danmark, der findes i alle prisklasser selv til din pengepungen , men hvilken oplevelse vil du give børnene til fødselsdagen det helt store eller noget du kan gøre ligeså godt selv ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 00:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

neeej jeg har fået tilbage melding fra 7 virksomheder der tilbyder klovne eller fra private klovne, og fandt ingen på 1000 kr, den havde jeg nok tager! Og alle virksomheder havde nogenlunde pris på fra 2500 kr/25min til helt 5000 kr/30 min!

 

 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 00:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

parterapeuten:

hej

nu tænker jeg at der er så mange som er negative der skriver her i forummet, men jeg få ligesåmange mails her på forumet og til privaten, hvor  folk der skriver at de vil heller ikke betale så meget for en klovn også synes at det er grotesk, men de vil ikke skrive de ting åbenlyst her i forummet.De fleste der skriver her er sure mennesker der terapeutisk set mangler kærlighed her i livet,og tvivler stærkt at de i virkelighed betale 7000 kr for en klovn.   Men så tænkte jeg .............

..... hvad med en afstemning Martin? Kan man lave sådan en?

a. ja jeg vil  betale for en times klovneri 7000 kr

b. nej jeg vil ikke betale 7000 kr.

Det kunne jo være interessant at se hvem har ret.....om samfundet og familier gider betale så mange penge for "kunstnere" i form af klovne.....

Jeg synes, at den her tråd er kommet temmelig langt ud.

For mig er det ikke væsentligt hvad folk vil betale for en klovn, for jo...Der er både folk der vil betale 500 kr. og folk der vil betale 7000 kr. Vi kan bare konstatere, at der er få klovne i Danmark og nogle af dem koster lidt penge at få ud...og sådan er detBig Smile

Hvis der var 10.000 klovne i Danmark, så var der nok masser af klovne i alle prislejer.

Jeg kan ikke se nogen grund til at diskutere om en pris på 7000kr. er beretiget. Det må være den enkelte klovns egen vurdering.

Jeg tager heller ikke ud og holder foredrag for 1000 kr. da jeg ved, at der let går en halv til en hel dag forberedelse, transport m.m. En seriøs klovn der kan sit kram, går heller ikke for 1000 kr. Med mindre det er naboens datter han eller hun skal klovne for.

Så istedet for at anklage folk for at være sure herinde, så synes jeg bare du skal sige, at debatten blev lidt overophedet og lad os så komme videre... Det er jo kun priser på ydelser vi debaterer i denne tråd - det er ikke flygtninges rettigheder eller kriminalitets straffe vi diskuterer  Big Smile

Go´ dag (nat) til Jer allesammen Big Smile

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 97
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 00:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du håner RIGTIG mange mennesker med dine indlæg, det må du ikke være et sekund i tvivl om. Den måde du omtaler andres folks håndværk i forehold til hvad det er værd og hvad de skal have i betaling, må siges at være nok til at bringe i hvertfald mit pis i kog, og jeg lader ikke til at være den eneste. Det startede dengang du oprettede et indlæg med håndværkere til 99 kr i timen + moms, og senere 125 kr i timen + moms. August 2010 startede jeg som fuldtids selvstændig, og har stort set været fuldt beskæftiget siden, med undtagelse af december, hvor vi på Fyn havde alt for meget sne, og derved INGEN nye kunder. For at dække mine faste udgifter i form af forsikringer, bil, indkøb af værktøj, stilladser, forbrugsvarer, arbejdstøj mm. ligger min timepris på 365 kr i timen + moms, uanset om det er mig, eller en ansat der udfører opgaven. Siden jeg startede op som selvstændig har jeg udbetalt mig selv noget der ligner 25000 kr efter skat, i personlig løn. Rundt regnet er det 2500 kr ind på kontoen pr mdr, i 10 mdr, det bliver man ikke fed af. At ødsle ikke med mine penge, er ikke noget jeg gør i, jeg bruger dem der hvor det er nødvendigt for at følge med, og ikke mere. På mandag starter 2 nye folk i virksomheden, 1 tømrersvend og en arbejdsmand. Jeg tør slet ikke tænke på hvad det kan komme til at koste mig hvis det er dårlige folk jeg har fået fat i, hvis den ene bliver syg, kører galt med firmabilen, glemmer at dække et tag af og der kommer et tordenskyl, det er chancen og sådan er det. De 365 kr i timen jeg tager er bestemt ikke noget der ryger ned i min lomme, og heller ej mine ansattes, svenden får 170 kr i timen, og arbejdsmanden lidt mindre. Det synes jeg er en ude mærket løn for et hårdt fysisk arbejde man har erfaring med, eller er uddannet til. Så er tingene lagt på bordet, ihvertfald for mit vedkommende. Jeg kan ikke undgå at blive edder tosset når du sidder og tilbyder arbejdskraft i form af håndværkere og hvad du nu ellers tilbyder, til sådan nogle røverpriser, som umuligt kan få tingene til at hænge sammen i en seriøs virksomhed, hvor overenskomster, arbejdstilladelser, forsikringer, og arbejdsforhold bliver overholdt. Hvor du får din arbejdskraft fra kan jeg kun gisne om, men de kunder jeg har været ude at besøge, hvor de netop har fået lavet "håndværk" eller lignende af "firmaer" der tilbyder sig til 99 kr i timen + moms, har VIRKELIG fortrudt i det lange løb. Veletablerede håndværkere laver også lort, bevares, men der har virkelig været ALT for mange af disse billige håndværkere som har tilbudt sig i opgangstiden, hvor det var umuligt at finde håndværkere til de priser vi tilbyder i dag.

Hvordan du laver dine udregninger, eller får dine timepriser fra aner jeg ikke, men du må simpelthen til at tage dig sammen og få noget realitets sans....prøv nu og vågn lidt op.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

Hej

neeej jeg har fået tilbage melding fra 7 virksomheder der tilbyder klovne eller fra private klovne, og fandt ingen på 1000 kr, den havde jeg nok tager! Og alle virksomheder havde nogenlunde pris på fra 2500 kr/25min til helt 5000 kr/30 min!

 

 

efter 10  minutter google fandt jeg nogle til 1500 kr vis gad bruge lidt længere tid fandt du nogle billigere sikkert http://lhrconsulting.dk/klovneri kan huske siden før igen denne var en der kom ud og lavet ballon dyr for 995 kr det er i hvert fald billigere så led og tag det du har råd til , det findes i din pris klasse

Dog regn ikke med det vilde klovne show til disse priser men tag det du har råd til .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Easy Match ApS Skrevet kl. 00:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:
.De fleste der skriver her er sure mennesker der terapeutisk set mangler kærlighed her i livet

Det er IMO det sjoveste jeg længe har læst! Herre jemino, du kan konkludere det ud fra folks kommentarer.. Gad godt overvære en session hvor du deler ud af din ekspertise.

Nå det sagt så der også stor forskel på 500 kr og 7000 kr! Hvad et fornuftigt prisleje på at leje en klovn er, skal jeg ikke gøre mig klog på, men min mening er det ligger ikke tæt på 500 kr, men det ligger sku heller ikke tæt på 7000 kr.!

Jeg står gerne ved at jeg har givet Thorborg minus for at skrive han tager 35.000 kr. for en times foredrag, jeg syntes det voldsomt, ligesom jeg syntes det voldsomt en klovn skal have 7000 kr for 45 min arbejde.. Når det sagt så det jo i sidste ende udbud/efterspørgsel der afgør prisen. Som andre har nævnt der forskel på en bøf til 20 kr og en til 800 kr.

Og igen at Thorborg tager 35.000 er jo grundet der stor efterspørgsel blandt folk for at høre ham, deraf giver det jo god mening at fx 300 mennesker vil betale 150 kr pr snude. Eftersom en Klovn til en fødselsdag kun har værten til at betale gør sammenligningsgrundlaget lidt tyndt!

Du villig til at betale max 1000 kr. Jamen så det nok ikke en professionel klovn du skal lede efter, så er ansigtmalere og andre nok mere i den boldgade du skal kigge. Jeg kigger heller ikke på armani hvis jeg er ude og købe jakkesæt, man må ligesom finde ud af hvad man kan få for de penge man har budgetteret, sådan gælder det i mange henseender i samfundet.

Side 10 ud af 12 (111 indlæg)