Hej, Maibritt. Jeg er selv ved at starte mit eget tøjmærke, og havde det ikke været for min Facebook-side for mærket, rapit, så havde jeg ikke haft mulighed for at brede mit tøjmærke ud til min målgruppe gratis. Facebook-siden bruger jeg til at holde på mine kunder, og vise dem de nyeste af de nyeste varer o.lign. Facebook giver dig utallige af muligheder for at nå de nye kunder til din virksomhed. Så hvis du får sat din Facebook-side pænt op, så kommer det også til at se professionelt ud, og giver også lidt mere troværdighed hos dine kunder. Alt-i-alt: reklamer, nye og potientielle kunder, fastholdelse af kunder/fans og muligheder for større troværdighed hos dine kunder. De bedste hilsener, |
PS. Jeg bruger min Facebook-side som samlested for mit mærke. Det er dér hvor alt relateret mit tøjmærke samles.
Se min side Facebook-side her.
Held og lykke med din virksomhed, og hvis du skal bruge en grafisk designer til design af din Facebook-side, er du velkommen til at sende mig en privatbesked.
De bedste hilsener,
Sebastian Stoll.