Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dandomain webshop - søger hjælp til redesign

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jun 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har igennem 3 år brugt Dandomain webshop og er godt tilfreds

Vi har selv opsat og designet og det har fungeret, men mangler helt klart en professionel grafisk overhaling. Samtidig er der måske nogle procedurer der ikke er helt så gennemskuelige for vores kunder.

Vi har et begrænset budget men til gengæld kan vi selv bidrage med arbejdskraft til slaveopgaver : )

Jeg hører gerne fra jer, hvis i mener at kunne hjælpe.

På forhånd tak

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 17:14

Hej Michael,

Jeg mener bestemt vi kan hjælpe. Jeg og min kollega Marcus har igennem de sidste år arbejdet rigtig meget med DanDomain og lavet godt 100 webshop efterhånden i deres system.

Vi driver også selv nogle webshop som gør vi kender systemet både fra en designer, udvikler og købsmandens side - hvilket vores kunder synes er en stor fordel.

Hvis du tror vi er det du søger kan du fange mig på ks@cygnet.dk eller ringe på 6130 7560.

Med venlig hilsen

Kristian Sørensen

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 09:34

Hej Michael,

Som cygnet har vi hos CyklopStudio meget stor erfaring med blandt andet Dandomains webshop system, igennem de sidste mange år har vi designet, implementeret, programmeret, udtænkt strategi og lavet SEO for langt over 400 kunder på dandomain platformen. Hos cyklopstudio har såvel små som store opgaver og behandler alle vores kunder ens. Vi ligger vægt på kundeservice, kommunikation og bestræber os på at alle kunder skal have lyst til at vende tilbage næste gang de skal have lavet en shop eller have ændret stort som småt. Det gavner såvel os som kunden.

Du kan se et udsnit af vores portfolio her: design af dandomain shops

Du kan se vores priser her: priser på webdesign

du skal være hjertelig velkommen til at skrive eller ringe til os og tage en uforpligtende samtale. :)

email: info@cyklopstudio.com

tlf: +45 31 66 62 12

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)