Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af min nye hjemmeside,

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 22. Jun 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige startet som selvstændig i Leasing branchen, og ville gerne høre jeres mening omkring min nye hjemmeside. både det gode og især hvad man kunne gøre på en anden måde.

Min hjemmeside ligger på www.luxusbil.dk

Jeg er ny herinde, men har hørt rigtigt meget godt om det.

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Søren Nielsen

Luxusbil.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

grafisk kan jeg rigtig godt lide den, måske der burde være en smule mere tekst på de fleste sider af hensyn til søgemaskinerne.. og så undrer det mig lidt at hvis jeg f.eks. går ind under leasing typer hedder siden:
http://luxusbil.dk/gallery_fashion.php
gallery_fashion? det har ihvertfald intet med leasing typer at gøre, det kunne med fordel også ændres. og det er på mere end den ene side det er "galt" ;)
men ellers en rigtig flot hjemmeside du har!

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra Århus
Tilmeldt 22. Jun 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de pæne ord.

Ja, du har helt ret i undermapperne har nogle mærkelige navn og vil få dette rettet. 

Rigtigt mange tak for hjælpe, i det du faktisk så en stor ændring som man kan udnytte med fordel.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mangler næsten det vigtigste, nemlig priserne Wink.

Jeg kan se hvad nogle biler koster pr. måned, men jeg kan ikke se startomkostninger, antal km pr år, binding m.m. Uden priser og detaljer ville jeg nok shoppe videre til næste leasingselskab. Hvis det er fordi der er gratis oprettelse så slå på det.

Hvis det er fordi der er så mange muligheder for sammensætning så skriv det. Men uden priser eller forklaring er jeg væk rimelig hurtigt.

Omkring SEO er der mange ting der ikke er optimale, men udover det er det en fin lille side, der skal bare noget mere information på siden.

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan rigtigt godt lide designet...

Din kontakt info i højre hjørne, udvid den så adresse, tlf og det hele står der oppe, i stedet for at du har en kontakt knap der, men tlf nummer i den bund.

Mange af dine links starter med "klik her lovgivning" fx... Fjern alle de "klik her"...

Nu har jeg ikke en skid forstand på leasing, så kan ikke bedømme om hvorvidt informationerne er tilstrækkelige, men flot design, elsker de rene linier.

 

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra Århus
Tilmeldt 22. Jun 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen du har meget ret i, folk nok vil løbe hurtigt videre hvis alle priser er på siden, fordele ved at leasing af bil hos mig.

SEO er der ikke rigtigt blevet lavet noget af i nu :-)

Mange tak for de gode ord og kan virkelige godt bruge din indslag til noget.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også det er en fin og flot side, men jeg synes dog at din fotokollage er lidt rodet/forvirrende at se på. Den kunne måske laves lidt mere "roligt".

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

næste al tekst den er skrevet på billeder det er meget svært at læse den

købsbetingelserne hvor er de på siden ?

Titlen virker meget kort udnyt de 67 tegn som google viser og tekst forside siger ikke meget om hvad siden omhandler jeg mener denne her titlen <title>Luxusbil.dk - Forside</title

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Søren!

Fed hjemmeside!

Fed idé!

Thumbs up! Yes

Jeg elsker selv biler. Derfor blev jeg skuffet da jeg ikke kunne se billeder af de leasing biler, der var mulige at leje? Man bliver netop mere peaked når man kan se billeder af den fede bil! 

Held og lykke!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)