Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uha ikke så godt - en Amino i KONTANT

Side 11 ud af 11 (103 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bjarke top:

Men det du siger er altså at man ikke må bruge kunde udtalelser på et produkt du sælger, også hvis det kun er produktet der omtales og ikke også den sælgende virksomhed

Du må ikke vildlede potentielle kunder til at tro, at du har referencer, som du ikke har.

Den eneste præsentation Pink laver af Smart-videoen er "Hvad siger kunderne?"
Da Smartguy ikke er kunde hos Pink (og det benægter de jo at være - hvilket selvfølgelig kan tænkes at være løgn), er det uden tvivl villedende.

Om det gør René uegnet til at blogge om Adwords, skal jeg ikke stille mig til dommer over. Han kan i mine øjne sagtens være dygtig til Adwords, selvom han har brudt loven i sin egen markedsføring. Problemet opstår, hvis han som ekspertblogger på Amino rådgiver andre aminoer til at markedsføre sig med falske referencer - så skulle han efter min mening have den største pedal.

Venlig hilsen

Hans

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bjarke top:
Tror du virkelig at Rene havde den der i tankerne da han sætte det op?

Det ved jeg ikke, og det er sådan set også ligegyldigt.
Faktum er, at han anvender videoen på en villedende måde, og det er ikke lovligt i henhold til Markedsføringslovens §3.
Det bliver ikke lovligt at udføre en ulovlig handling, selvom man evt. ikke kendte loven.

Jeg har dog lidt svært ved at tro, at et firma med navnet Pink Marketing ikke kender markedsføringsloven, men som sagt er det også helt ligegyldigt for vurderingen af, om videoen er brugt lovligt eller ej.

Jeg forsvarer sådan set ikke Kontant i sin helhed - deres fremstilling er meget ensidig, og de bruger argumentet: René forbryder sig mod markedsføringsloven i sit ene firma - så snyder han nok også gamle damer i det andet. Det argument er ikke holdbart.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:54

Jeg så ærligt talt ikke det i selv så ved den video, men det er nok også fordi jeg kunne se, det ikke var hans video. Derfor slog det mig faktisk ikke at den kunne misfortolkes. På intet tidspunkt har jeg altså troet at det var hans reference.

Ok den må jeg hellere stoppe her, kommer ikke videre.

PS. har i andre besvær med at det tager super lang tid at poste svar?

Side 11 ud af 11 (103 indlæg)