|
Jesper Laugesen:Jeg kender kun Rene fra en enkelt handel, hvor jeg købte et restparti smykker af ham - og det gik uden problemer.
Det hjælper selvfølgelig ikke andre Hvis de er blevet snydt, men blot for at fortælle at handler med ham altså også kan gå godt.
Jeg kan lige som Jesper kun rapportere om gode erfaringer med René. Over for os har han altid betalt sine regninger og den anden vej har han været fantastisk til at give råd og vejledning om Magento og adWords. Vi har lige som de fleste andre her på Amino lært René at kende via hans mange femstjernede blogindlæg og over for os gav han endda ekstra råd og vejledning, kvit og frit uden forpligtelser. Senere leverede vi en række smykker til René som han betalte for hver gang - Vi er ikke bekendt med én eneste af hans kunder som ikke har fået de smykker vi var underleverandør på. (Det samarbejde endte dog også for godt et år siden)
Hvis det viser sig at han har nosset i den (bevist eller ubevist) - Ja så skal han selvfølgelig stå til ansvar. Men føj hvor ville jeg have det dårligt med mig selv, hvis jeg havde lynchet en person på baggrund af en DR udsendelse og ens egne detektivevner. Jeg synes virkelig det er forkasteligt. Lad detektivarbejdet være til politiet, det er trods alt det du betaler dem for. Så hop ind på sofaen og se noget mere Dexter, bare husk det er fiktion.
Bliv gratis medlem