Der kan være nok så mange grunde til, at du skulle forsvare ham; men det ved du jo nok selv bedst. Mit andet lange indlæg kom ikke igennem grundet en systemfejl (?), så jeg gør bare direkte til spørgsmålet: - Har du set udseendelsen? |
Jeg må være virkelig dårlig til at formulere mig.
Lad mig nu slå fast en gang for alle.
Jeg forsvarer ham ikke, jeg kender ham ikke og jeg er basalt set ligeglad med den aktuelle sag.
Det jeg opponerer imod, er at folk kritikløst lyncher en mand, fordi et hold DR medarbejdere har lavet et program om ham. Hvis i viste hvor meget der bliver klippet fra og på anden måde manipuleret, ville i besvime.
Jeg har om nogen her en omfattende indsigt i hvordan tingene bliver lavet, da jeg er blevet interviewet langt mere end 1.000 gange i mit liv og tro mig, jeg har set og hørt ALT!
Så det jeg er ked af, er den folkedomstol, som basalt set intet ved, andet end hvad en flok journalister mener de skal vide og vel at mærke journalister der hver uge, i lille Danmark, skal finde en ny syndebuk som skal hænges ud.
Så igen, han er måske skyldig i alt, men vi ved nada!
Og nej, jeg har som jeg har skrevet før ikke set programmet og kommer heller ikke til det.
De bedste hilsner
Martin
Bliv gratis medlem