Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Væksthuset - Boost dine gode ideer!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hellebæk
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du en god idé? Eller har du måske et projekt der trænger til at blive vækket til live igen? Så kom til Væksthuset. Med Væksthuset vil vi skabe et bedre grundlag for idéudvikling og entrepeneurmanship og vi skal have gang i alle opfindelserne, vi skal booste kreativiteten og skabe optur for både dig som opfinderen og erhvervslivet.

Har du opfundet den næste Skype eller ser du et åbenlyst forretningspotentiale som Microsoft endnu ikke har snuppet – så kan vi give dig ressourcer fra vores udviklingscenter i Indien og vi kan hjælpe dig med professionel projektudvikling og ledelse.

Kom med din idé og din kravspecifikation og vi giver dig op til 50 % medfinansiering af din service eller software.

Med Væksthuset tilbyder vi hjælp til at føre din forretnings- eller softwareidé ud i livet og i løbet af kort tid kan du se de første spirer af dine idéer. Bring dit projekt til os, og få et bud på hvad det vil koste dig at gøre den til virkelighed.

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:15
Fra Hellebæk
Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 11:21

Hej Jakob

Man kunne også have valgt at bruge udtrykket 'Drivhus' men det ville nok forvirre endnu mere.

Væksthus giver mening for dem der leder efter dette og jeg håber at vi i vores forholdsvis korte tekst klart har formuleret hvad det drejer sig om.

Vi har endnu heller ikke haft nogle der er gået forkert. Så jeg tror ikke faren for en forveksling er så stor. Men tak for dit input.

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 08
Skrevet kl. 11:30

Ok. Jeg var fx bare overbevist om, at I var en af de officielle væksthuse, da jeg først så dit indlæg her. Og som du kan se, så når man skriver ordet Væksthuse her i debatten, så linkes der automatisk til Aminos wiki, der forklarer hvem de er - og det er ikke jer :)

Det kan godt være mig, der er helt skævt på den, fx fordi jeg ikke ved, hvor almindeligt brugt betegnelsen Væksthus måske i virkeligheden er, og i så fald beklager jeg fornærmelsen, men på mig virkede din reklame-post her nærmest som om I "snylter" på det gode navn og omdømme de "rigtige" Væksthuse har.

... og som sagt: beklager den urimelige fornærmelse, hvis jeg er helt galt på den :)

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 08
Skrevet kl. 11:32

Det automatiske link optræder i min første post.

Fra Hellebæk
Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 11:34

Jakob

Jeg beklager at du gik galt af vores beskrivelse. Fornærmelse er der vist ikke tale om ;-).
Saglige input er altid velkomne.

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 08
Skrevet kl. 11:43

Ok. Jeg nævner det bare fordi jeg tænkte, at det nok var langt fra kun mig, der ville misforstå det på den måde. I mit netværk, når man omtaler "Væksthuset" eller "Væksthusene", er det indforstået med største selvfølgelighed, at det er Startvæksts Væksthuse, man omtaler.

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 11:56

Kan du ikke forklare lidt mere konkret hvordan i ser jeres rolle i et nyt projekt?

Hvad tilbyder i og hvad kræver?

Du skriver i giver op til 50% medfinansiering, hvad adskiller jer fra venture kapital?

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 11:59

Hej.

Jeg har et lille spørgsmål. Mig og en ven har en idé som ville gavne mange indenfor bilbranchen, det er en forbedring af noget udstyr som sidder på alle biler, mere kan jeg desværre ikke fortælle. Er det nogen i eventuelt kan hjælpe os videre med, eller er det ikke denne form for sager i arbejder med?

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 12:01

S. Isaksen:

Har du en god idé? Eller har du måske et projekt der trænger til at blive vækket til live igen? Så kom til Væksthuset. Med Væksthuset vil vi skabe et bedre grundlag for idéudvikling og entrepeneurmanship og vi skal have gang i alle opfindelserne, vi skal booste kreativiteten og skabe optur for både dig som opfinderen og erhvervslivet.

Har du opfundet den næste Skype eller ser du et åbenlyst forretningspotentiale som Microsoft endnu ikke har snuppet – så kan vi give dig ressourcer fra vores udviklingscenter i Indien og vi kan hjælpe dig med professionel projektudvikling og ledelse.

Kom med din idé og din kravspecifikation og vi giver dig op til 50 % medfinansiering af din service eller software.

Med Væksthuset tilbyder vi hjælp til at føre din forretnings- eller softwareidé ud i livet og i løbet af kort tid kan du se de første spirer af dine idéer. Bring dit projekt til os, og få et bud på hvad det vil koste dig at gøre den til virkelighed.

Kan du ikke forklare lidt mere konkret hvordan i ser jeres rolle i et nyt projekt?

Hvad tilbyder i og hvad kræver?

Du skriver i giver op til 50% medfinansiering, hvad adskiller jer fra venture kapital?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)