Hej igen allesammen Nu er det 11 uger siden jeg opstartede i mit tredie MLM/NWM-selskab, og vi er nu 160 i mit netværk - altså er væksten på 16.000% - ikke dårligt i en krisetid, men langtfra enestående eller fantastisk i Network Marketing, hvor vi som bekendt bygger hinandens forretnings- og indtægtsgrundlag. Min investering på 3300 DKK i en nøglefærdig forretningsmodel resulterer i skrivende stund i en månedlig passiv indtægt på ca. 8000 DKK, altså små 100.000 DKK årligt, der stammer fra netværkets produktkøb og nye kunder/distributører der joiner mv. Som bekendt har jeg lovet løbende at udmelde om udvikling af netværk og indtægter i min MLM-forretning, idet det ofte her på Amino er efterlyst, hvordan sådan et forløb ser ud. Det burde således allerede nu være synligt for enhver, at der i MLM/NWM er store og relativt hurtige muligheder for at opbygge et indtjeningsgrundlag. Herfra vil netværk og indtægter kun øges, og i et stadigt stigende tempo, da vi sneboldeffekten nu er tydelig: Stadig flere netværkere køber produkter, og introducerer stadig flere nye kunder/distributører. Det interessante for de fleste er vel, at man for en yderst begrænset investering og risiko kan igangsætte en forretningsmodel, der sideløbende med eksisterende aktiviteter kan bygges og plejes. Retfærdighedsvis skal det nævnes, at jeg arbejder fuldtid med min NWM-forretning, og naturligvis er der en sammenhæng mellem hvad man investerer af tid og hvor hurtigt resultaterne indfinder sig. Alt for nu. Bedste hilsner MVM |
Investering på 3300 DKK giver nu 96.000 DKK / året
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)