Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DONG Energy tager røven på (ex)-kunder

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har igennem flere måneder kæmpet mod DONG Energy i en sag om EL-afregning i forbindelse med at jeg flyttede fra et hus i Roskilde i sensommeren sidste år til mit nye dejlige hus i Ugerløse. DONG Energy mener at jeg skal betale 16.000 kroner for den sidste måneds EL + 2.000 kroner hvis jeg gerne vil have bedragerne til at undersøge sig selv.

Behøver jeg at sige, at jeg er rasende?
Jeg har skrevet lidt flere detaljer om sagen i min blog med titlen: "DONG Energy snyder og bedrager kunderne"

Heldigvis er det blevet ret let at skifte EL-leverandør i dag. Vidste du det? Man ringer bare rundt, finder det bedste tilbud, og så ordner de resten. Det fungerer i praksis på samme måde som når man flytter til en anden teleoperatør. Jeg behøver vel ikke at sige, at jeg vil opfordre alle der bruger DONG Energy til at skifte til et knap så bedragerisk selskab. Hvis i altså tøt - for det kan jo være i får samme "farvel-gave" som jeg har fået.

Og så faldt jeg over en sjov lille ting. Tjek lige denne URL: http://tinyurl.com/2enqz5 - gud ved om det er de samme fjolser der har lavet deres website, som står for deres regningsudsendelse :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)