Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Linda med at finde et nyt visitkort

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Frk.Jensen:
Synes det er godt der er kommet billede på af hende, men i burde måske have valgt et andet billede..

Jeg er helt enig med Frk. Jensen.

Det er et ret uheldigt billede, der mest af alt udstråler at det ikke helt passede ind i hendes planlægning af dagen, at få taget et billede og nu skal det bare overstås.

- Ellers som de andre, et godt initiativ at lave den hjemmeside.

Held og lykke med at komme tilbage i arbejde hurtigst muligt! :o)

Med venlig hilsen

Tommy

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Og her sad jeg og tænkte at billedet kunne udstråle: "Sæt mig ind i din administration - så bliver der sat skik på den".

Noget helt andet - hvis I er rigtig "hard-core" så understøtter i "Mange kolleger fra tidligere, vil helt sikkert skrive under på, at jeg er meget pligtopfyldende" med en lille stump video med en eller to af hendes tidligere kollegaer hvor du stiller (og det skal være dig - ikke din kone) stiller to spørgsmål. 1."Hvad har han eller hun fået ud af samarbejdet med Linda". 2. "Hvordan er Linda at arbejde sammen med?"

Inspirationen er uhæmmet hentet fra Mikael Johnsen's filmskole for selvstændige.

Med venlig hilsen

Michael Rode

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Rode :

 "Mange kolleger fra tidligere, vil helt sikkert skrive under på, at jeg er meget pligtopfyldende"

But "mange" om med "mine". Ordet "mange" i denne sammenhæng kan give tvivl. For hvad med de øvrige kollegaers mening - vil de skrive under på, at hun er en diktatorisk kost eller en doven gås -  eller...?!

Og måske i samme omgang omskrive sætningen til pænere dansk.

Held og lykke med det trods alt beundringsværdige initiativ.

Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov - kom lige til at tænkte på en ting mere. Er det rigtig at man skal åbne hendes PDF CV for at finde ud af hvor i landet vi er henne. Hvis det her bliver spredt meget - og det gør det jo nok, så er der måske også folk i Frederikshavn der åbner det og så er det måske meget rart at man hurtigt kan få at vide at den geografiske afstand nok er lige stor nok.

Med venlig hilsen

Michael Rode

Fra Århus
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 65
Fra  Filmskole for Selvstændige Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Glimrende, at du henter inspiration i Filmskole for Selvstændige. 

De spørgsmål, du nævner er glimrende til at beskrive, hvordan hun er at arbejde sammen med.

Fra Hedehusene
Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 59
Fra  KLS Consult Aps Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Rode :

Og her sad jeg og tænkte at billedet kunne udstråle: "Sæt mig ind i din administration - så bliver der sat skik på den".

Noget helt andet - hvis I er rigtig "hard-core" så understøtter i "Mange kolleger fra tidligere, vil helt sikkert skrive under på, at jeg er meget pligtopfyldende" med en lille stump video med en eller to af hendes tidligere kollegaer hvor du stiller (og det skal være dig - ikke din kone) stiller to spørgsmål. 1."Hvad har han eller hun fået ud af samarbejdet med Linda". 2. "Hvordan er Linda at arbejde sammen med?"

Inspirationen er uhæmmet hentet fra Mikael Johnsen's filmskole for selvstændige.

Har lige lagt et andet billede på, som absolut er mere smilende og direkte til læseren.

Videoen kunne være en rigtig god ide. Og der er flere som med glæde vil give hende nogle pæne ord med på vejen.

Jeg er faktisk med på Mikael Johnsens mailingliste, så måske jeg skulle få gang i mit EOS 60D :)

-Keld

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld Bendtsen:

 

Har lige lagt et andet billede på, som absolut er mere smilende og direkte til læseren.

Langt bedreYes

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld Bendtsen:

Michael Rode :

Og her sad jeg og tænkte at billedet kunne udstråle: "Sæt mig ind i din administration - så bliver der sat skik på den".

Noget helt andet - hvis I er rigtig "hard-core" så understøtter i "Mange kolleger fra tidligere, vil helt sikkert skrive under på, at jeg er meget pligtopfyldende" med en lille stump video med en eller to af hendes tidligere kollegaer hvor du stiller (og det skal være dig - ikke din kone) stiller to spørgsmål. 1."Hvad har han eller hun fået ud af samarbejdet med Linda". 2. "Hvordan er Linda at arbejde sammen med?"

Inspirationen er uhæmmet hentet fra Mikael Johnsen's filmskole for selvstændige.

Har lige lagt et andet billede på, som absolut er mere smilende og direkte til læseren.

Videoen kunne være en rigtig god ide. Og der er flere som med glæde vil give hende nogle pæne ord med på vejen.

Jeg er faktisk med på Mikael Johnsens mailingliste, så måske jeg skulle få gang i mit EOS 60D :)

-Keld

 

Meget meget bedre billede :)

Fra Hedehusene
Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 59
Fra  KLS Consult Aps Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Rode :
Er det rigtig at man skal åbne hendes PDF CV for at finde ud af hvor i landet vi er henne.

Hej Michael

Nej, det behøver man ikke. Det står oppe i den orange kasse øverst til venstre. Det har stået der hele tiden.

-Keld

Fra Hedehusene
Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 59
Fra  KLS Consult Aps Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Frk.Jensen:
Meget meget bedre billede :)

Hej Fr. Jensen

Ja, det hjælper at bruge et nyt billede fra eget kamera, og rigtig lyssætning :)

Faktisk dejligt, at der kommer konstruktiv kritik og ikke bare "gule" roser.

De ting der er kommet, har gjort en forskel.

Tænker, at hvis der ikke kommer noget brugbart ud inden for en lille uge, så lægger vi en blog på, med RSS og det hele. Så kan der komme daglige updates på jobsøgningen :)

-Keld

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)