Hey, Undskyld mit sure opstød, men jeg er begyndt at blive lidt irriteret over brugen af mange domæner, og ser overhovedet ikke fornuften i meget af det. For 5 minutter siden ville jeg søge på forurening, bare for sjov, og fandt så siden "forurening.dk". Det er bestemt ikke for at hænge forurening.dk ud, men det er blot et eksempel på misbrug ifølge mig. Der burde være nogle logiske regler - netop også for at give det bedste indhold til verdenen - eksempelvis: Ejer man forurening.dk så skal siden omhandle netop forurening - jeg er klar over at det er ejernes eget problem, og valg, men det ér sgu da for sært at man kan købe et pisse godt domæne, for derefter at lave et eller andet som overhovedet ikke relatere til emnet. Et brandnavn som Amino er jo fint nok at bruge til hvad som helst, men det andet giver simpelthen ingen mening. Selvom dette er en iværksætterside, så synes jeg bare nogle gange at folk går lidt for langt når det omhandler indtjening kontra værdifuldt indhold, og her mener jeg forurening.dk er et kanont eksempel. Går man ind på forurening.dk, så regner man med at kunne læse om forurening på den ene eller den anden måde. Men forventer i hvert falde ikke at møde det man ser når man går derind nu - så hvor meget får de reelt set ud af det? Det værste er at hvis i går ind på siden, og leder efter deres rigtige adresse, så vil i se duplicate content i massevis - bunkevis. Flere domæner - samme indhold.. Oh well, som sagt undskyld mit sure opstød, men jeg finder det irriterende at gode domæner er taget, men brugt til noget ubrugeligt. Med Venlig Hilsen |
Hej Morten.
Hvis du er irriteret over indhold/misbrug af .DK domæner, så lad helt være med at kigge på .COM domæner :o)
I Danmark har vi trods alt noget, der minder om både selvjustits og regler.
Mvh Troels.