Jeg har nogle spørgsmål omkring digitale produkter, jeg meget gerne vil høre nogle meninger om. Hvis du besvarer bare lidt af det, så kommer der forhåbentlig efterhånden tilkendegivelser omkring alle punkter - jeg kan bruge alle meninger - på forhånd mange tak :) Hvis du ikke selv har lyst til at lave det grafiske (eller ikke kan), kan du så finde på at tilmelde dig en betalingsmedlemsside, hvor du hver måned får et antal digitale, grafiske produkter såsom færdigdesignet topgrafik eller færdigdesignede omslag til e-bøger? Hvad synes du vil være en fair pris for sådan et medlemskab med tanke på, at der vil være flere, der bruger de samme digitale produkter på deres hjemmesider eller andre steder online? Hvis prisen f.eks. er 100 kr. pr. måned, hvor mange produkter ville du så synes, det ville være passende at få hver måned? Skal et færdigdesignet e-bogs-omslag være tilgængeligt med/uden titel, eller vil det være bedst, at der er påsat en titel, som du så kan få ændret? Har du en idé til, hvordan dette kan laves mest hensigtsmæssigt for medlemmet? Kirsten
|
Er der slet ingen, der har lyst til at svare på noget af det? Jeg tænker, det er fordi alle herinde selv klarer det, og så kan det jo nok være svært at komme med nogle bud på, hvad andre kan bruge