Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at deale med en hacker

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Og det er 100% iorden at du er af den overbevisning, kan skam sagtens følge dig - mener bare der er andre måder at gribe det an på som kunne være mere effektive, smag og behag Yes

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 17:53

Gaming Hotel:

... husk på så vil han synes du er et stor svin og så stopper han ikke.

Så man melder ikke en for <indsæt tilfældig kriminel handling> for at undgå at den anmeldte synes man er et svin? Hmm.. ;)

Gaming Hotel:

Men du kan ringe til ham og spørge om han ikke vil lad være med og pille i din hjemmeside mere.

Lidt i samme dur som ovenstående... skal man spørge pænt om tyven der står i ens hus om han er venlig at sætte fjernsynet på plads igen?

Jeg er desværre på ingen måde enig :)
:) Kim
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Er man gammel nok til at hacke er man gammel nok til at tage konsekvensen. End of story.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:09

Martin :

Og det er 100% iorden at du er af den overbevisning, kan skam sagtens følge dig - mener bare der er andre måder at gribe det an på som kunne være mere effektive, smag og behag Yes

De største trusler i verden lige nu er terror og cyberkriminalitet.

I min optik findes der ingen smag eller behag i den type sager. Hvis dem der leger med de tanker og løbebaner ikke bliver kraftigt advaret, så får de den opfattelse at det er ok det de gør.

Hvis eksemplet havde været at et ungt menneske var i færd med at radikalisere sig og være tilhænger af terror, så er jeg sikker på at alle havde tilkendegivet at man skulle henvende sig til myndighederne... men nu er det jo bare en hobby der truer stater, økonomi og virksomheder, så går det nok..for der er jo ikke noget der springes i luften..

Køb ren argan olie her

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:30

BruunMedia:

Er man gammel nok til at hacke er man gammel nok til at tage konsekvensen. End of story.

Yes

Og mere er der ikke at sige om den sag. Kan slet, slet ikke forholde mig til hans alder. Skaden, han påfører andre, er jo lige stor uanset alder. Han skal bare stoppes.

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 21:57

Det danske politi er jo en stor joke, for at sige det lige ud. De hverken kan eller vil gøre noget ved en sag som denne, så i mine øjne fuldstændig spild af tid.

HVIS, med streg under HVIS, at det virkelig er den her 14 årige dreng som står bag, og ikke bare en som har hacket hans forældres netværk for at bruge deres IP, så er det sgu da meget bedre at tage en snak med hans forældre. Det latterlige danske politi vil da bare trække på skuldrene og smilebåndet hvis du tager ned for at anmelde sådan en sag, der er jo ingen narko, våben eller bander indblandet, så den vil ikke være interessant...

Surt opstød... Næh, bare de kolde facts desværre. Politiet gør ikke en skid ved sådan noget, og det varer længe før de begynder at tage det seriøst tror jeg, desværre.

Dbh. Rasmus

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 10:48

Jeg takker alle der har bidraget til tråden.

Der er mange gode ideer og holdninger, som jeg har taget til mig.

Først og fremmest så er IP'en naturligvis blokeret, som en af jer nævnte - og alle udnyttede huller er lukkede.
Derudover regner jeg nu med at tage fat i pågældende, og er det uden held, må jeg jo tage den videre derfra.

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 11:01

Jeg kan kun sige det samme her. 

Få politi anmeldt ham og en erstatning kræves der, for de skader han har forvoldt for din forretning.

I dette tilfælde omsætningen.

Mvh.

Kristian Lim Andersen

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 11:08

Kristian Lim Andersen:

Jeg kan kun sige det samme her. 

Få politi anmeldt ham og en erstatning kræves der, for de skader han har forvoldt for din forretning.

I dette tilfælde omsætningen.

Mvh.

Kristian Lim Andersen

Hellere igår end imorgen! Det er alvorligt og hvis du ikke skrider ind så finder han nok en anden som han kan lade lort med.

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 13:41

Nørrebronx method.

Ja, det var ment som en joke :-D

/Nicklas Millard 

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)