Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg øge din konvertering med 30% ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes - Den er god nok, jeg spørger direkte: Skal jeg øge din konvertering med 30% ? 30% er dog bare et tal jeg slynger ud, for det kan være væsentligt højere eller muligvis lavere. Det afhænger af dit website. Men nu hvor du har læst spørgsmålet, så undre det dig måske hvorfor jeg spørger. Her er gunden.

Efter at have brugt de sidste par år på e-handel og oplevet stor succes, så er jeg nu begyndt at kede mig lidt i de daglige rutiner og savner lidt ny udfordring og krydderi. Så hvorfor ikke mixe min passion for CRO (konverteringsoptimering) med andre Aminoer?

Hvis vi skal gøre det meget kort - Så skal du interessere dig for konverteringsoptimering, for hvis du ikke gør, så gør dine konkurrenter. Det betyder kort sagt at de bliver mere profitabel end dig, derved kan de bruge flere penge på f.eks. FB Ads, adWords, Affiliates etc. og med tiden vil de overtage markedet. Plain and simple.

Hvad er det så jeg tilbyder?

Jo ser du, jeg vil gerne have en lille udfordring eller to.

Så jeg jagter en eller at par webshops, som jeg kan optimere. Her snakker vi langsigtet konverteringsoptimering - No hit and run.

Er det noget jeg gør gratis? Nej - Jeg bruger ikke mine aftener og weekender på andre websites uden at få noget igen, også selvom jeg hygger mig med det. Men jeg tilbyder at optimere din shop efter princippet om: no-cure no pay.

Dvs. at hvis du har en webshop jeg synes det kunne være sjovt at øge konverteringen på, så vil jeg garantere dig xx% stigning og hvis mål eller delmål ikke nås, så betaler du nada.

Hvem kan så få en tur igennem konverteringsmaskineriet og hvor lang tid tager det?

At opnå stabile resultater kræver tid og besøgende... Så du skal have en væsentlig mængde trafik, for at jeg ønsker at bruge min tid på det, for der skal meget tid til. Men selv med en væsentlig mængde trafik, så tager det et par måneder for at opnå og bekræftet resultaterne.

Så har du en lille-mellemstor webshop, som du er seriøs omkring og er du i stand til at kunne tage f.eks. 30% ekstra forretning ind, så er du måske en mulig kandidat.

Du kan skrive en privat besked til mig via denne Amino-profil, hvorefter jeg vil kontakte dig via min normale Amino+ profil, så du kan se at jeg ikke er en selvudnævnt guru, men blot en webdude der har formået at tage en niche og gøre det til big-business ved hjælp af bl.a. CRO. Men hvorfor så via denne profil? Jeg har også konkurrenter som kigger mig over ryggen herinde og de behøver ikke at vide at jeg nu hygger mig med andre weekendprojekter ;)

Når du kontakter mig, så skriv gerne lidt om hvor lang tid du har haft din webshop, gerne din URL og lidt om dine tal. Så tager vi en uforpligtende snak/chat derefter og finder ud af om vi er et match - For det skal være sjovt for begge parter.

Med venlig hilsen.
CRO

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:21

Hej CRO.

Den er jeg klar på med min shop maler-maling.dk
Ikke mindst min forside, trænger til en ansigtsløftning ;-)

Jeg skriver til dig på PM.

Dbh

Michael Haahr

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:24

Hej Cro.

Den er jeg klar på med min shop maler-maling.dk

Jeg skriver til dig på PM

Dbh

Michael Haahr

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:25

laves der også for hjemmesider så må der også gerne kigges på min www.stripdanmark.dk for en ting er sikker der kan gøres rigtigt meget der kan forbedres på den, selv om jeg synes selv det går godt , kan man altid forbedre sig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Jun 11
Skrevet kl. 21:17

Mikael christiansen:

laves der også for hjemmesider så må der også gerne kigges på min www.stripdanmark.dk for en ting er sikker der kan gøres rigtigt meget der kan forbedres på den, selv om jeg synes selv det går godt , kan man altid forbedre sig

Hvis du har et specefikt mål (en handling) online som du bruger til at måle dine konverteringer med, så kan det selvfølgelig også lade sig gøre.

Tilmeldt 21. Jun 11
Skrevet kl. 21:19

Så skulle der være svaret på alle de mange henvendelser - Tusinde tak for dem. Der er helt sikkert nogle interessante blandt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)