Yes - Den er god nok, jeg spørger direkte: Skal jeg øge din konvertering med 30% ? 30% er dog bare et tal jeg slynger ud, for det kan være væsentligt højere eller muligvis lavere. Det afhænger af dit website. Men nu hvor du har læst spørgsmålet, så undre det dig måske hvorfor jeg spørger. Her er gunden. Efter at have brugt de sidste par år på e-handel og oplevet stor succes, så er jeg nu begyndt at kede mig lidt i de daglige rutiner og savner lidt ny udfordring og krydderi. Så hvorfor ikke mixe min passion for CRO (konverteringsoptimering) med andre Aminoer?
Hvad er det så jeg tilbyder?Jo ser du, jeg vil gerne have en lille udfordring eller to. Så jeg jagter en eller at par webshops, som jeg kan optimere. Her snakker vi langsigtet konverteringsoptimering - No hit and run. Er det noget jeg gør gratis? Nej - Jeg bruger ikke mine aftener og weekender på andre websites uden at få noget igen, også selvom jeg hygger mig med det. Men jeg tilbyder at optimere din shop efter princippet om: no-cure no pay. Dvs. at hvis du har en webshop jeg synes det kunne være sjovt at øge konverteringen på, så vil jeg garantere dig xx% stigning og hvis mål eller delmål ikke nås, så betaler du nada.
|
Hej CRO.
Den er jeg klar på med min shop maler-maling.dk
Ikke mindst min forside, trænger til en ansigtsløftning ;-)
Jeg skriver til dig på PM.
Dbh
Michael Haahr