Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma eller privat person?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Lige et hurtigt spørgsmål som der sikkert er mange der kan svare på.

Jeg arbejder lidt på en hjemmeside pt hvor jeg så godt vil have noget reklame på så mit spørgsmål er:

Skal jeg være registreret som firma for at fx et telefon selvskab vil have deres annonce på min hjemmeside eller vil de også finde det interestant hvis jeg har siden som privat person?

DBH

Pepsimax

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 11:10

Hej,

Det er ikke noget krav overhovedet. Også som affiliate-partner behøver man ikke at have e registreret virksomhed de fleste steder.

Der er dog en fordel for virksomhederne der vil have reklame på din hjemmeside, hvis du er momsregistreret. Men hvis det ikke er et "stort" site, så bliv evt. affiliate-partner i stedet, og find nogle reklamer der rammer din målgruppe.

Med venlig hilsen
Jonas Goth

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 11:11

Hej,

Det er ikke noget krav overhovedet. Også som affiliate-partner behøver man ikke at have e registreret virksomhed de fleste steder.

Der er dog en fordel for virksomhederne der vil have reklame på din hjemmeside, hvis du er momsregistreret. Men hvis det ikke er et "stort" site, så bliv evt. affiliate-partner i stedet, og find nogle reklamer der rammer din målgruppe.

Med venlig hilsen
Jonas Goth

Tilmeldt 18. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 11:20

1000 tak for svaret Jonas.

Jeg har sådan set fundet de firmaer jeg vil reklamere for på siden. Så må vel bare spørge dem om de har det som et krav.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)