Hey Amino. |
Det ligner lidt et hurtigt opsat template med host og domæne.
Hvordan kan det være 1827 kr værd?
Hey Amino. |
Det ligner lidt et hurtigt opsat template med host og domæne. Hvordan kan det være 1827 kr værd? |
sorry misforstod din post :) |
Mat: Læs lige en extra gang inden du kommentere så tak... |
"shoppen" er på ingen måde søgeoptimeret. Ingen backlinks så vidt jeg kan se. Fair nok at sælge domænet med en installeret template og addon, men synes du oversælger det lidt. |
Ret mange backlinks er i følge yahoositeexplorer = 4 Du har glemt en meget væsentlig ting i forhold til SEO, som absolut minimum at sætte NoIndex på alle dine sidder og endnu bedre passwordbeskytte din testside. Problemet er at der er en del døde links på siden og det er ikke ligefrem noget Google sætter pris på. En side skal først indekseres når den er i orden, ikke under udvikling og under test. Prøv lige at køre en "site:elektronik-stjerne.dk/" på google. Så kan du både se at Google mener der er dublicated content på siden samt at google på de fleste sider har følgende beskrivelse: "Du skal have JavaScript slået til i din browser for at kunne bruge alle funktionerne på dette website. Velkommen til Elektronik-stjerne.dk ..." Nu blander jeg mig sjældent omkring andres tilbud herinde da vi sælger webløsninger og shops, men det er altså lige på grænsen at beskrive shoppen som "god SEO". Man køber faktisk en shop der fra starten er bagud på point ved at have en masse skidt indekseret samt DC content og døde links. |
Ved mig siger den 30 backlinks... |