Jeg har netop modtaget min første datinghenvendelse vedrørende min Amino profil :-) Andre der finder kærligheden her på Amino?
Nedenfor er den mail jeg fik, som selvfølgelig varmer om hjertet! Personen har været så serviceminded at køre den igennem Google Translate, så man også kunne læse det i en endnu mere ulæsbar version.
Hello
How are you doing today? I hope you are fine. My name is Bridget I am single girl looking for honest and nice person like you Someone who I can partner with After reading your profile today at ( www.amino.dk) i became interested in you please i want you to send an email to my email address so that I give you my pictures and tell you more about myself From your new love Miss Bridget .............................................. Hej
Hvordan laver du i dag? Jeg håber du har det godt. Mit navn er Bridget Jeg er single pige søger ærlig og venlig person som dig Nogen, hvem jeg kan partner med Efter at have læst din profil i dag kl ( www.amino.dk ) Jeg blev interesseret i dig tak, jeg vil have dig til at sende en mail til min e-mail-adresse, så jeg giver dig mine billeder og fortælle dig mere om mig selv Fra din nye kærlighed Miss Bridget