Dato: 19-03-2007 21:39:54 Forfatter: René - Dribling & Dagens Kup Hej Lasse
Det fungerer glimrende, og jeg har aldrig problemer med 3. Du skal bare huske at få en gratis software-opdatering ca. hver 4. måned. Ofte er den manglende opdatering af telefonernes software årsagen til de fejl, som kunderne klager over. Og når man tænker på alle de funktioner de efterhånden indeholder, så er det vel ikke mærkeligt - at de kræver opdatering og vedligeholdelse... det er jo på det nærmeste en lille PC man render rundt med. Efterhånden har jeg været kunde hos 3 i fire år... haft virkelig mange forskellige telefoner - og endnu aldrig oplevet dårlig service.
Jamen du må da undskylde vi kommer med vores holdninger til det.
Holdninger skal bygges på faktuel viden og ikke på sladder! lol!
Just my 5 cents!
Jo så faktisk også det den gør, men det er da intet problem for mig, er ikke mig der vil ha 3 ?. Jeg fortæller bare om mine erfaringer, udfra folk jeg kender der har haft dem, og som MANGE gange har haft problemer..
Men det helt fair, skam ingen grund til mund hukkeri.. Siger skam ikke der også er folk der ingen problemer har haft !.
Dato: 19-03-2007 22:58:23 Forfatter: Brian Frænde - inmende
Dato: 19-03-2007 22:55:12 Forfatter: whatever
Jamen du må da undskylde vi kommer med vores holdninger til det.
Holdninger skal bygges på faktuel viden og ikke på sladder! lol!
Just my 5 cents! 
Jo så faktisk også det den gør, men det er da intet problem for mig, er ikke mig der vil ha 3 ?. Jeg fortæller bare om mine erfaringer, udfra folk jeg kender der har haft dem, og som MANGE gange har haft problemer..
Men det helt fair, skam ingen grund til mund hukkeri.. Siger skam ikke der også er folk der ingen problemer har haft !.
Der er altid en eller anden der kan brokke sig over et selskab... Find et teleselskab som ikke får dårlig omtale - det findes ikke....
Alle sammen, tdc,telia,tele2,sonofon, debitel, 3, m1, telmore, CBB etc - hos dem alle kan du finde kunder som med stor glæde vil svine dem til pga. "kundeservice", dårlige telefoner, dårlig dækning bla bla - Det er ikke noget nyt alle selskaber har nogen gange problemer og sjovt nok er det altid de kunder med dårlig erfaring som fylder mest....
Hvis du får en super middag på en restaurant anbefaler du den til måske - en gang til - måske.. til 5 personer.
Hvis får dårlig kundeservice/mad på restauranten så fortæller du det til hele din famile inkl moster Anne som du ikke har talt med på 10 år, allle dine venner kollegaer og enhver som du kan komme i tale med på gaden vil du nævne det for. - Ja faktiskt bliver du jordens mest frygtede spammer for de næste 3 dage! lol
Whatever -> Tror vi stopper vores diskution her, ingen grund til at fylde med den. MIN ERFARING (som der blev efterspurgt), er blot at der er VÆSENTLIGT flere problemer og dårligere serivce, end ved de fleste andre selskaber. Point made, og behøves ikke kommenteres.