Er der en der kunne være interesseret i at få lavet et design, det er ikke så nemt at finde på ud af ingen ting!?
Du kunne godt prøve med mine kontaktoplysninger på http://www.tinglyseren.dk jeg kunne godt bruge et Vcard med en "special" QRcode - evt. med www-adresse i eller en anden tekst, måske.
Jeg har ikke fået lavet et decideret logo endnu, det kunne ellers være godt i en QRcode med Vcard
Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.
QR koder er helt fantastiske og de stormer frem overalt! :-)
Jeg har selv siden at de blev introduceret herhjemme, været med lige fra starten til at bruge disse i forskellige sammenhæng, såsom kampagner og links. Har blandt andet lavet det danske info website omkring disse koder via QR-coders.dk, hvor der dagligt er mange som anvender min online QR code generator.
Jeg er spændt på at se hvordan hele markedet tager det til sig, og ikke mindst gør de offline tryk, mere digitale. Af samme årsag har jeg valgt at gøre det til min niche at gøre mig dygtig indenfor feltet med QR koderne og mobil optimeret websites generelt. Så endelig skriv hvis I skal bruge noget QR kode ekspertise.
Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.
Jeg tror mere interessen gik på det mulighederne af design. Altså muligheden for også at kunne personificere et QR-mærke, så man også kan få genkendelse der ligesom med et logo. Måske endda implementeret i et logo eller decideret som et logo. Mulighederne bliver mange, og jeg tror det er en nicheproduktion, hvor man kunne gøre sig gældende og også skabe sig noget forretning der nu og i fremtiden.
Cool med din generator - men den er lidt mangelfuld. Tjek denne - der er MASSER af muligheder for at snakke direkte til devicets interne funktioner. Bl.a. vcard er interessant. En simpel tekst er alene jo ret ligegyldig - så kunne man ligeså godt skrive en tekst som alle kan læse jo ;)
Og hvis den skal kunne pilles lidt ved efterfølgende og/eller bruges til tryk er det lækkert at kunne hente den i vektor-eps.
Ses forhåbenlig til et slag worms 2 til næste La(ge)n ;)
Tjek denne - der er MASSER af muligheder for at snakke direkte til devicets interne funktioner.
Så synes jeg du skulle tjekke denne . Der kan man downloade et billede, så det faktisk også kan bruges til større print uden efterbearbejdning. Men en generator, der kunne levere det vektoriseret ville da helt klar være et scoop, som jeg endda gerne ville betale en skilling til.
Så synes jeg du skulle tjekke denne . Der kan man downloade et billede, så det faktisk også kan bruges til større print uden efterbearbejdning. Men en generator, der kunne levere det vektoriseret ville da helt klar være et scoop, som jeg endda gerne ville betale en skilling til.
Har faktisk brugt den et par gange - synes heller ikke at de 2 dollars er for meget for langt for en kode der virker. Dog mangler vektordelen hos qrstuff ;)