hej alle Jeg er paa udkig efter nogen der arbejder for Carlsberg, gerne paa ide/udviklingsstadiet. Eller nogen som kender nogen. Jeg har en ide jeg tror de kunne vaere interesseret i, men jeg har saadan cirka 0 ide om hvem eller hvor at henvende mig. Saa den her post er et skud i luften. Min ide er ikke hemmelig, saa her er en beskrivelse: Jeg oensker at starte en restaurant i Chongqing, Kina, hvor jeg bor. Jeg har et restaurant koncept, i forhold til byen, de lokale, udenlansk mad kontra lokale smagsloeg. Og jeg kan forestille mig Carlsberg kan have en interesse i saadan et projekt, mod at promovere deres oel i forhold til lokale nyrige kinesere i et boomende marked. Selve restaurant konceptet gider jeg ikke gaa ind i her, da det vil vaere lidt omfattende og kraever forstaaelse af kinesisk kultur. Men hvordan kommer jeg i kontakt med relevante personer i Carlsberg? vh Stig |
stiginshanghai:Men hvordan kommer jeg i kontakt med relevante personer i Carlsberg?
Hej Stig,
Jeg kender desværre ingen hos Carlsberg, men jeg googlede lidt på marketing afdelingen. Jeg fandt en artikel om Carlsbergs nye look, hvor en Sven Langeneckert er nævnt som "Vice President Carlsberg Brand". Så måske han om ikke andet kan guide dig videre.
Håber det hjalp lidt.
Med venlig hilsen
Tommy