Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Soeger kontakt med Carlsberg :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle

Jeg er paa udkig efter nogen der arbejder for Carlsberg, gerne paa ide/udviklingsstadiet. Eller nogen som kender nogen. Jeg har en ide jeg tror de kunne vaere interesseret i, men jeg har saadan cirka 0 ide om hvem eller hvor at henvende mig. 

Saa den her post er et skud i luften.

Min ide er ikke hemmelig, saa her er en beskrivelse:

Jeg oensker at starte en restaurant i Chongqing, Kina, hvor jeg bor. Jeg har et restaurant koncept, i forhold til byen, de lokale, udenlansk mad kontra lokale smagsloeg. Og jeg kan forestille mig Carlsberg kan have en interesse i saadan et projekt, mod at promovere deres oel i forhold til lokale nyrige kinesere i et boomende marked. Selve restaurant konceptet gider jeg ikke gaa ind i her, da det vil vaere lidt omfattende og kraever forstaaelse af kinesisk kultur. 

Men hvordan kommer jeg i kontakt med relevante personer i Carlsberg?

vh

Stig

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:52

stiginshanghai:

Hej Stig,

Jeg kender desværre ingen hos Carlsberg, men jeg googlede lidt på marketing afdelingen. Jeg fandt en artikel om Carlsbergs nye look, hvor en Sven Langeneckert er nævnt som "Vice President Carlsberg Brand". Så måske han om ikke andet kan guide dig videre.

Se artiklen her

Hans LinkedIn profil er her

Håber det hjalp lidt.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 3. Dec 10
Skrevet kl. 20:07

Obuni - House of Creativity:

stiginshanghai:

Hej Stig,

Jeg kender desværre ingen hos Carlsberg, men jeg googlede lidt på marketing afdelingen. Jeg fandt en artikel om Carlsbergs nye look, hvor en Sven Langeneckert er nævnt som "Vice President Carlsberg Brand". Så måske han om ikke andet kan guide dig videre.

Se artiklen her

Hans LinkedIn profil er her

Håber det hjalp lidt.

Med venlig hilsen

Tommy

Tak for svaret. Ser ikke ud til man kan kontakte nogen i linkedin nu uden at betale. Jeg kan sf. proeve at tilfoeje ham som kontact. 

Vil kigge lidt mere paa det i morgen. 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 20:09
Tilmeldt 3. Dec 10
Skrevet kl. 20:14

Michael_N:

http://www.carlsberg.com.cn/  

måske kan du finde noget her, 

Den er vist ret li deres danske side. Jeg tror ikke jeg faar noget ud af at skrive til deres customer kontact form. Men hvem ved. 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 20:32

Nu er der andre kontakt muligheder på siden, feks adresser og telefon-numre til afdelninger i kina.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 20:47

Nu har Carlsberg jo lige opkøbt en stor aktiepost i det største bryggeri i Chongqing, så der kunne jo tyde på de er intersseret i provinsen. Men jeg tror også du skal have fat i de lokale Carlsberg institutioner i China.

Tjek evt. http://www.carlsberggroup.com/Markets/asia/Pages/China.aspx

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:51

stiginshanghai:

Den er vist ret li deres danske side. Jeg tror ikke jeg faar noget ud af at skrive til deres customer kontact form. Men hvem ved. 

Hvis de ik gider henvise dig til den rette person, så er det fordi, at de ik gider sælge... Og det tvivler jeg stærkt på ;D
Tilmeldt 3. Dec 10
Skrevet kl. 20:58

Patrick Dimingu:

Nu har Carlsberg jo lige opkøbt en stor aktiepost i det største bryggeri i Chongqing, så der kunne jo tyde på de er intersseret i provinsen. Men jeg tror også du skal have fat i de lokale Carlsberg institutioner i China.

Tjek evt. http://www.carlsberggroup.com/Markets/asia/Pages/China.aspx

Det ved jeg. Men jeg er ikke interesseret i deres lokale bryggeri, jeg er interesseret i gode danske kvalitestsoel her. Det lokale oel er noget vandigt sproejt. Jeg er ikke i tvivl om at carlsberg har interesse i omraadet, men deres nuvaerende "interesse" er bare ikke min. 

Det er ogsaa derfor jeg ikke har nogen interesse i at kontakte deres asia afdeling. Men vel min ven har for en halv time siden sagt han vil saette mig i kontakt med nogen, saa nu vil jeg skrive en salespitch,. Eller hvad det hedder. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)