Hej Aminoer. Jeg tager på en hårdt tiltrængt 2-ugers ferie til Mallorca mandag d. 27. juni, og jeg glæder mig, som et lille barn glæder sig til Juleaften. Jeg har ikke været på sommerferie i 3 år, så jeg er i den grad i et strålende feriehumør. Jeg har valgt at lægge mine opslidende Affiliate-projekter lidt på standby de næste 3 uger, da jeg lige pt. virkelig trænger til en pause fra dem. Det betyder, at jeg i denne uge vil koncentrere mig om at skrive en række økonomisk overskuelige tekster til dem, der måtte have brug for det. Som overskriften siger, vil jeg skrive teksterne, så der er lige meget fokus på henholdsvis søgemaskineoptimering og brugervenlighed. Du leverer alle de nødvendige informationer, og jeg leverer velskrevede tekster. Tilbuddet gælder kun i dagene d. 20-25, så jeg er sikker på, at jeg kan levere alle tekster, inden jeg tager på ferie. Bemærk! For dem, der ikke kender mig, kan jeg nævne, at jeg har 11 års erfaring som professionel tekstforfatter - både på reklamebureau og som selvstændig. Priser: 350 ord for 120 kr. 500 ord for 200 kr. 800 ord for 320 kr. Dbh Thomas |
Thomas, tak for et godt tilbud.
Tjek din indbakke.