Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekster med fokus på både SEO og læsevenlighed - se priser her!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Aminoer.

Jeg tager på en hårdt tiltrængt 2-ugers ferie til Mallorca mandag d. 27. juni, og jeg glæder mig, som et lille barn glæder sig til Juleaften. Jeg har ikke været på sommerferie i 3 år, så jeg er i den grad i et strålende feriehumør. Cool

Jeg har valgt at lægge mine opslidende Affiliate-projekter lidt på standby de næste 3 uger, da jeg lige pt. virkelig trænger til en pause fra dem.

Det betyder, at jeg i denne uge vil koncentrere mig om at skrive en række økonomisk overskuelige tekster til dem, der måtte have brug for det.

Som overskriften siger, vil jeg skrive teksterne, så der er lige meget fokus på henholdsvis søgemaskineoptimering og brugervenlighed. Du leverer alle de nødvendige informationer, og jeg leverer velskrevede tekster.

Tilbuddet gælder kun i dagene d. 20-25, så jeg er sikker på, at jeg kan levere alle tekster, inden jeg tager på ferie.

Bemærk! For dem, der ikke kender mig, kan jeg nævne, at jeg har 11 års erfaring som professionel tekstforfatter - både på reklamebureau og som selvstændig.

Priser:

350 ord for 120 kr.

500 ord for 200 kr.

800 ord for 320 kr.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:42

Thomas, tak for et godt tilbud.
Tjek din indbakke. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:26

PM på vej...:)

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 22:46

Laver du også research? Altså forstået på den måde at man bare kan give dig et par stik-ord og så kører du derudaf?

Bedste hilsner

Morten

P.S. Den ferie er dig vel undt efter tre år

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tak for de henvendelser jeg allerede nu har fået. Jeg har sagt ja til nogle af de bedste opgaver, og jeg tør desværre  ikke at påtage mig flere. Smile

For jer, der søger tekster til gode priser, kan jeg henvise til tekstforfatter BZR.

Nu vil jeg smutte i seng.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og lad mig heller ikke glemme Halfdan Timm.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)