Tænkte at man kunne skrive sin hjemmeside ind her - også kunne andre se på den, og skrive hvad de synes om den. Om der skal flere billeder på, eller den er kedelig osv.
Så hver kunne få noget konstruktiv kritik, som de så kunne bruge til at gøre deres hjemmeside endnu mere brugervenlig.
I er velkommen til at skrive hvad i mener der kunne forbedres på min hjemmeside - Adiutor.
Mange hilsner
Jonathan
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
Mange tak for jeres kommetarer. Vi er også i gang med at finde nogle billeder, for at få lidt mere liv på hjemmesiden. Men rigtig godt med jeres kommetarer.
Mvh
Jonathan
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
Der mangler et banner logo på siden omkring hvem i er.
Kan ikke se nogle billeder på siden eller tegningerne på siden,
lettere at tilmelde sig som plæne klipper men husk lav den så alle spørgsmål huskes online er også lettere at rettet fejl vis får det over e-mail med alle standard info folk glemmer tit sikkert svare alt tvinges folk til det , da formularen første går igennem når spørgsmål er besvaret derved intet glemt.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Din hjemmeside har et dejligt og enkelt design, men det bliver hurtigt lidt kedeligt at se på. Teksten er ikke lige en jeg ville vælge - smag og behag. Men hvis du vil give din hjemmeside et lille "boost" design-mæssigt, ville et banner der fortæller om dig/jer osv. være en klar mulighed!
Jeg håber du vil ligge det i dine overvejelser!:-)
Mange tak for jeres kommentar. Jeg har nu fået lavet et banner logo, og gjort det nemmere at oprette en bruger (banner logoet er ikke helt færdigt, derfor ser det lidt underligt ud med menuen). I må meget gerne skrive hvad i synes om det, og andre forslag til forbedringer.
Mvh
Jonathan
Jeg synes helt klart, at hvis du ville få sidens farvespil osv. til at gå i samme retning som banneret, ville den sidde sikkert i skabet! Jeg håber du forstår hvad jeg mener!
Alt-i-alt synes jeg, at den begynder at blive meget fin!