Hej Aminoer Jeg er 37 år og har fået mulighed for at tage 1-2 ud af kalenderen til at videreuddanne mig. Jeg har igennem de sidste 6 år arbejdet med mine egen online koncepter, og vil nu gerne videreuddanne mig i samme retning. Det vil sige dykke helt til bunds i noget der virkelig rykker indenfor online udvikling og salg, og som der er fremtid i...altså nogle kompetancer som der ud i fremtiden kommer til at være efterspørgsel på. Kort sagt jeg vil være en online guru indenfor et specifikt online område, som jeg endnu ikke har fastlagt helt Men jeg har lidt svært ved at finde den helt rigtige uddannelse i vrimlen af online MBA'er og andet. Er der nogen der kender til en fed uddannelse et eller andet sted i verden. Jeg foretrækker at den er online, men jeg kan sagtens rejse der hen hvor den er i i 1-2 måneder om året.
|
Jeg synes du skal kigge ind af, og finde ud af, hvad du gerne vil arbejde med - men den der fiktive guru-status er ikke noget man får, med mindre man knokler seriøst på i mange år jo. :) Det skal man også lige være indstillet på.