Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken slags virksomhed skal jeg starte?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer, jeg er en 20 årig ung knight der går og overvejer utrolig meget hvilken slags virksomhed der ville passe mig bedst. Kravene for min virksomhed skulle være at jeg ikke skulle betale alt for mange afgifter årligt, da jeg i første omgang bare søger en virksomhed, hvorunder jeg kan smide en masse projekter. Dette betyder at der garanteret vil være perioder med 0,- indkomst.

Samtidig skal det være noget jeg gerne skal kunne "opsige" på et eller andet tidspunkt.

Det betyder også meget, at jeg kan få folk indover virksomheden, da jeg er sikker på at jeg i fremtiden vil komme til at arbejde side om side med andre mennesker, som absolut skal have ligeså meget kontrol over min virksomhed, som jeg selv har.

På forhånd tak!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 01:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej :)

Det kommer jo meget an på dine kvalifikationer, hvad du er god til, interesserer dig for, uddannet i osv.

Derfor er det lidt svært at sige hvad netop du skal starte, det er jo kun dig selv der ved, men start noget du synes er sjovt, noget som ikke får det til at føles som et arbejde, men at have det sjovt.

Du kunne jo evt. starte en webshop til at starte med og begynde at sælge forskellige produkter,

Alternativt kunne du hvis du ved specielt meget om et emne starte en konsulentvirksomhed, der vejleder folk.

Mulighederne er mange, først og fremmest, find ud af hvad der interesserer dig! :)

De bedste hilsner
Emil 

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 07:54

Du kan sende mig en mail på CoverFred@hotmail.com

Har selv et firma som sælger kvalitets covers til Iphone og andre apple produkter, i carbon, træ, læder osv.

Prøv at kontakte mig så kan vi lige finde ud af noget.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 20:00

krilson:

Hey Aminoer, jeg er en 20 årig ung knight der går og overvejer utrolig meget hvilken slags virksomhed der ville passe mig bedst. Kravene for min virksomhed skulle være at jeg ikke skulle betale alt for mange afgifter årligt, da jeg i første omgang bare søger en virksomhed, hvorunder jeg kan smide en masse projekter. Dette betyder at der garanteret vil være perioder med 0,- indkomst.

Samtidig skal det være noget jeg gerne skal kunne "opsige" på et eller andet tidspunkt.

Det betyder også meget, at jeg kan få folk indover virksomheden, da jeg er sikker på at jeg i fremtiden vil komme til at arbejde side om side med andre mennesker, som absolut skal have ligeså meget kontrol over min virksomhed, som jeg selv har.

På forhånd tak!

Svært at se hvad det egentlig er du søger, udfra at du løbende vil smide projekter ind under..For mig lyder det lidt som for lidt fokusering og for mange bolde i luften. Men det er selvfølgelig udfra den begrænsede info du giver. Så lidt mere specifik info om hvad det er du søger, hvad du har af mål, ønsker osv..Hvad skal det fører til.

Martin

Tilmeldt 9. Nov 10
Skrevet kl. 21:19
Først og fremmest tak for alle svarene! Til martin = det er netop problemet, for jeg interesserer mig for en masse forskellige områder! Jeg er i gang med at åbne en online handelportal, samtidig med at jeg går og fifler lidt med et take away koncept, og lige i hælene kommer et projekt som omhandler saftevand.. Jeg vil simpelthen bare vide om der findes en slags virksomhed, hvorunder jeg kan smide alle disse projekter! - skrevet fra iphone. //kristian
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 09:45

krilson:
Først og fremmest tak for alle svarene! Til martin = det er netop problemet, for jeg interesserer mig for en masse forskellige områder! Jeg er i gang med at åbne en online handelportal, samtidig med at jeg går og fifler lidt med et take away koncept, og lige i hælene kommer et projekt som omhandler saftevand.. Jeg vil simpelthen bare vide om der findes en slags virksomhed, hvorunder jeg kan smide alle disse projekter! - skrevet fra iphone. //kristian

Hej Kristian

Jeg syntes flere herinde har den opfattelse at man skal gøre noget man interessere sig for, men det syntes jeg generelt er et lidt for simpelt råd. Det er en ganske fin motivationsgrund, men bør ikke være ansvarlig for valget af "retning".

Du kan jo sagtens have et firma, hvor du har "underafdelinger" til dine forskellige projekter, jeg kender flere kollega'er der har en eller anden form for traditionel virksomhed som ApS, og herunder har startet deres NM forretning. På samme måde har jeg også selv tidligere haft flere projekter i samme firma.

Men hvordan kan det være du sætter så mange projekter igang stort set samtidig?

/M

Tilmeldt 9. Nov 10
Skrevet kl. 18:29
Ok mange tak skal du have, jeg vil skynde mig at oprette et aps så, var faktisk også det jeg syntes virkede som det mest relevante. Ja det er sku nok ikke en god ide at have så mange bolde i luften på én gang. Vælger nu at fokuserer på en Take away restaurant til at begynde med. Tak for alle svarene :)
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)