Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komplet liste over amino-webshops!

Side 29 ud af 51 (506 indlæg)
Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 10:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor blyfri vandhaner?
I USA er der ca. 1.000.000 småbørn med blyforgiftning - i Danmark har myndighederne valgt IKKE at tilbyde folk, at de kan blive testet for bly...
Køb blyfri hos: www.Blyfri-vvs.dk
Systemet bygger på www.aspdotnetstorefront.dk
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:03 | Låst

Hvejsel:

Ville lige smide vores nye barn op.

www.razorpit.com

Sprang ind for at ville se prisen og købe for den har jeg ventet på.... men jeres barn er ikke født endnu :(

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 11:11 | Låst

Niels Henriksen - Netopcom SMBA:

Hvejsel:

Ville lige smide vores nye barn op.

www.razorpit.com

Sprang ind for at ville se prisen og købe for den har jeg ventet på.... men jeres barn er ikke født endnu :(

Jeg har da lige med succes købt en.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:30 | Låst
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 12:36 | Låst

Hej Niels,

Den skulle da gerne fungere vi har solgt for 30.000 de sidste 3 dage. Hvad for en computer sidder du på?

mvh.
Jesper Hvejsel

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:01 | Låst

Hvejsel:

Den skulle da gerne fungere vi har solgt for 30.000 de sidste 3 dage. Hvad for en computer sidder du på?

jeg kom ind på en side hvor det ikke så ud som om at den var færdig.... jeg så det link der var på "Bund 1"....bagefter ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:51 | Låst
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 10:15 | Låst

Så er pc-mandens webshop i luften.

Vi har valgt at satse på at bringe vores udstrakte grad af service ud den vej også, så det primære produkt er klargjorte computere med al software installeret. Hvis kunden ønsker det opretter vi også mail-adresser, leverer konfigurede routere med og så videre. Det vil sige man får en HELT klar computer, der virkelig bare virker når den bliver sat til en internetforbindelse.

Samtidig er shop'en til brug for eksperimenter i den virkelige verden, så vi kan gøre vores erfaringer i denne verden uden at være nødt til at gamble med kundernes shop!

Det har blandt andet betydet at shoppen har været meget længe undervejs, kun langsomt har fået tilført produkter - og at det kom som en stor overraskelse, da der pludselig var en kunde i butikken...Big Smile

- men nu er den altså en offentlig hemmelighed, omend det (ligesom alle andre online produkter) er 'work in progress'.

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:42 | Låst

Proshave

Det bedste barbergrej - Kort og godt :-)

Gør et nødvendig onde til et lille ritual du glæder dig til, og spar samtidigt en mindre formue på barberblade i fremtiden.

Mvh, Thomas

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 17:29 | Låst

Camole.com - Auktioner over nye varer
www.Camole.com

Side 29 ud af 51 (506 indlæg)