Har ikke kigget så meget igennem, men det første der falder mig i øjnene er, at den ligner en gratis-hjemmeside fra webbyen. Siderne har ikke samme størrelse, når man klikker sig rundt og generelt ser den amatør agtig ud. Prøv og kig på nogle af dine konkurrenters sider. Så tror jeg du vil se, hvad du kan gøre bedre, og måske bedre end dine konkurrenter.
Jeg kan sige, at ved mig der virker linksne ikke til det de skal. For eksempel så peger iPod hen på iPad 2. Derudover, så synes jeg at siden er meget uoverskuelig, og som der allerede er sagt, så ville jeg ikke købe der.
Siden's opbygning signalere ikke troværdighed og tryghed som er de to elementer man skal være opmærksom på, når det gælder website.
Jeg har læst mig meget ind i : trykte reklamere og tv-reklamer og jeg må sige at måden at lave en reklame på, ( markedsføring ) også omhandler hvordan ens hjemmeside ser ud.
Troværdighed.
Tryghed.
Opmærksomheds typografier. ( til at fange kunden ) f.eks. Tilbud, køb 2 bukser, betal for en...
Sikkerhed: E-mærket f.eks. Ikke nødvendigt, bare mig som tit handler på e-mærket sider.
Og så ville det være ret lækkert, hvis man kunne få siden til at være trendy og at man giver kunden en slags oplevelse eller at det er en fornøjelse for kunden at; søge og kigge på siden / dine varer.
Prøv ny lige at høre her: det er ikke små ting der bare kan laves på få sekundet, det er helt grund læggene det er galt, hvis jeg var dig ville jeg lukke siden ned i et par dage, og få lavet alle fejlene på en gang, istedet for at forriver dine kunder.