Hvis du har lyst til at generere indhold på enten nowa.dk eller giganet.dk så kan du få reklamepengene i en afgrænset periode.
Den samlede periode er 1 år.
Nowa.dk - 50 % af reklameindtægerne de første 6 måneder derefter 25 % de sidste 6 måneder. Det går ud på at skrive nogle indlæg.
Giganet.dk - 100 % af reklameindtægerne de første 6 måneder, derefter 50 % de sidste 6 måneder. Det går ud på at finde youtube starcraft 2 screencasts med kommentator og lave korte beskrivelser /resumeer af videoen. Det er nemt at lave små stikord og notater mens man ser videoen.
Tilbuddet gælder også andre unge og barnlige sjæle :-)
VH. GrN.dk
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.
Jeg er muligvis interesseret i at skrive indlæg til Nowa.dk.
Vil du ikke skrive en PB om nærmere info? :)
Hilsen Simon
Hej Simon, jeg vil gerne dele mere info med alle andre :-)
Angående indlæg på nowa.dk, så synes jeg det er rimeligt at man enten laver mindst 3 indlæg om ugen af en størrelse på mindst 300 ord eller 5 indlæg af 200 ord eller noget i den retning. Det kan også være en kombi. Men det finder vi ud af. Jo flere indlæg jo større er potentialet for at tjene flere penge.
Skriv gerne, hvis I har brug for mere info :-)
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.