Hjælp! Sommerferiejob til 13 årig
Tilmeldt 10. Mar 11
Hej alle.
Jeg er en ung dreng på 13år.
Hvordan kan jeg tjene penge i min sommerferie?
Jeg er klar på næsten alt, jeg har tænk lidt på et debat forum, andre idéer.
Jeg er klar på næsten alt.
Vh.
Mads Larsen
Svar
Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Agent
Fra
Heavyrope
Skrevet
18-06-2011 kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Da jeg var 13 (for 23 år siden!) havde jeg i sommerferien arbejde hos en grøntsalgs avler med at samle løg, plukke ærter og jordbær osv osv. Gav godt, men hårdt arbejde.
Men dengang kunne jeg heller ikke programmere eller andet med en computer!
Svar
For A Fact Strategi og Rådgivning baseret på fakta!
Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Hej jeg er selv 14 år har eget firma(ikke i eget navn) og sælger aktier.
Du skulle prøve at finde en god ide, såsom ja der er mange, lave dig en website , og se om din ide den sælger
lav dig en hjemmeside sælg nogle varer som ikke kan fås i danmark, GOD kvalitet.
Tag et kig på min næsten færdige hjemmeside og lad mig høre fra dig.
CoverFred.com
Svar
Tilmeldt 10. Mar 11
Hej.
Jeg sidder også med en god idé på hjernen jeg mangler bare en sælger der gider og hjælpe mig.
Super fed side
Svar
Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Jo tak, hvad handler din ide om, jeg kunne evt. hjælpe dig lidt på vej.
CoverFred
Svar
Tilmeldt 10. Mar 11
Jeg fik en dag denne gode idé om at der skulle være mere struturering inde for auto marked .
Derfor tænkte jeg at ligesom i en restaurant er det fødevare styrelsen der uddeler smileyer tænkte jeg at det samme kunne man gøre i auto-branchen.
Og så tage 200kr. hver måned så de kan reklamer med at de er et anderkendt værksted.
Svar
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
KennM
Skrevet
18-06-2011 kl. 20:37
Svar
Det tror jeg ikke helt går, da det er en offentlig instans.. Desuden hvad gør dig kvalificeret til, at sige om et autoværksted er anerkendt eller ej?
Du bør finde noget som du finder spændende, noget som er fedt blandt dine venner og så se om du kan finde ud af, at skabe en forretning ud fra det!
Svar
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Tilmeldt 10. Mar 11
Alt det er på plads.
Men hvis nu det ikke kunne lade sig gøre kunne det også være sjovt og sælge golf udstyr
Svar
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
KennM
Skrevet
18-06-2011 kl. 20:44
Svar
Der findes en eller et par stykker som sælger brugte golfbolde og dette kunne måske være en god start for dig.. Starte i det små og udvide stille og roligt!
Svar
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Golf udstyr er der masser af, det du skal finde er ting som f.eks gadgets.
Men husk tingene skal selvfølgelig være i god kvalitet.
Du kan se hvormange nu om dage har et Iphone cover i træ, carrbon, sådan nogle ting sælger jeg. Men husk ikke for mange ting enkelt men godt.
Svar