Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Parterapi- jeg accepterer ikke skilsmisser

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Mænd føler:

De fleste mænd føler sig ikke frie nok i forhold til sit forhold.

De fleste mænd føler at de bliver kontrolleret, ang havd de må komme hjem , og hvor mange penge de må bruge i byen.

Mange mænd føler at de bliver kontrelleret af konen..

Mange mænd føler at de få ikke lov til at udleve deres livs drøm..

Manden føler sig ikke fri og når han nærmer sig de 50 år, har han lyst til at flygte.....

og...

Kvinden har svært ved at forstår, hvorfor manden ikke lytter til hende. Og manden kan ikke forstå, hvorfor han hver weekend skal besøge sine svigerforældre.

Kvinden har svært ved at forstå, hvorfor manden ikke kan være en rigtig familiefar og hygge med hende og barnet 24 timer i døgnet.

Kvinden prøver at manupulere manden til at blive hjemme og dyrke hende og børn

Kvinden mener at der er noget galt med manden...

Kvinden prøver at fortælle til manden at han gør ikke nok i huset

Kvinder har tendens at tro at parforhold er et stort hjerte og 2 mennesker er smeltet sammen, men det er blot en illusion fra princesse historier.

Kvinden føler aldrig at hun få nok opmærksomhed og kærlighed....derfor brokker kvinden sig ...og er sur....

Hvis manden skal vids respekt for kvinden, skal han dyrke sport indst en gang om ugen /eller en hobby.

Hvis manden skal være glad, skal han ikke blive irettesat af kvinden, men skal fungere som en partner .

Manden skal leve sit eget liv, selfølgeligt med ansvar for sit familie....

Så hvis du genkender nogle af disse mønstre i dig selv eller i din kone, er det ikke for sent at gøre noget ved det nu.

Du kan skrive til mig så kan vi tage en snak

Parterapeuten/parterapi

k.h Lina Bale

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hmm..hvad har dette med et iværksætterforum at gøre?

MvH

Peter

Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:53

Peter - Revisor:

Hmm..hvad har dette med et iværksætterforum at gøre?

MvH

Peter

Det er under "et godt tilbud" - dog er det ikke særlig tydeligt, at dette er et tilbud, men det er vidst dét hensigten er.

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 20:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ok jamen så snupper jeg mig da lige en bytur, bruger en masse penge og kommer først hjem igen når det passer mig Smile

Så må manden klare børnene, huset og hunden imens
Det går vel begge veje.

Det passer nok på de fleste men ikke her...

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 20:48
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej

det har med at gøre at jeg har en forholdsvis nyt terapi, der er helt min egen!  med mine egne klienter og det er skønt!så jeg er iværksætter i psykolog branchen

Lina

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Amino.dk er vist ikke det smarteste sted at søge klienter! Iværksættere og selvstændige har mere travlt med at få en biks op at stå end at få et forhold til at fungere. En hel del iværksættere og selvstændige er mere eller mindre gift med deres barn, deres virksomhed...

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 21:03
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

hej

det er lige præcis derfor fik jeg den idee, efter jeg havde en selvstændig par i terapi som kunne udrette mirakler i virksomhed, men ikke i parforhold!

Mange aminoer er gift , og der er også en ting der er sikkert, at uanset hvor godt et forhold man har så en parforholds opdatering kan altid gøre det endnu bedre.

Terapi skal ikke misforstås, man er ikke til en psykolog eller lign, parterapi giver en indblik i at forstå din partner bedre, og jeg giver dig nogle redskaber til en bedre kommunikation.Ligesom alle menensker profilaktisk burde går i personlig terapi, alle par burde profilaktisk går i parterapi bare en gang hver halve år:)

K.h parterapeuten

Lina Bale

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 21:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ok jeg troede du havde en tømrer virksomhed Big Smile

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 21:29
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej

jeg ahr billige håndværker tilknyttet lokaldistribution og har også parterapi . jeg er medejer af lokaldistribution men styrer det ikke helt alene, parterapi er kun mit:)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)